حق و حقوق موقوفات مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود

استاندار مازندران گفت: حق و حقوق موقوفات توسط دستگاه های اجرایی مازندران پیگیری و پرداخت شود؛ اگر اعتبار لازم وجود ندارد حتما تهاتر یا املاک مازاد آن دستگاه اجرایی به فروش برسد تا بتوان حق و حقوق موقوفات پرداخت شود.

حق و حقوق موقوفات مازندران توسط دستگاه‌های اجرایی پرداخت شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری به مناسبت هفته وقف در دیدار با مدیران اوقاف مازندران با بیان اینکه وقف از مردم برای مردم است و عایدات بسیاری برای جامعه دارد، اظهار کرد: نهاد وقف می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف و یا بهبود بخشد.


وی با تاکید بر اینکه باید امینانه نیات موقوفات را حفظ و اجرا کرد، افزود: ساختار وقف یکی از بخش‌های مهم کشور به شمار می‌رود که اگر از آن به درستی استفاده و یا تبلیغ شود می‌تواند بسیار مفید و اثرگذار واقع شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه تثبیت مالکیت موقوفات مازندران بسیار ارزشمند است که توسط مدیران اوقاف استان به خوبی دنبال می‌شود، ادامه داد: وقف می‌تواند در حوزه‌های نوآوری و فناوری بسیار اثرگذار و فعال باشد.

نوری با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های نظام وقف در راستای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه در تمدن نوین اسلامی نقش مهم و فعالی دارد، بیان کرد: بزرگترین دانشگاه‌های جهان وقف است و یا دانشگاه‌های معتبر جهان دارای موقوفات هستند که عواید آن موقوفات در امور علمی آن دانشگاه هزینه می‌شود که بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: در چندسال اخیر ما در حوزه گسترش وقف‌های علمی کمی غفلت کردیم اما باید تلاش کنیم تا وقف‌های علمی و پژوهشی در کشور گسترش پیدا کند.نوری عنوان کرد: سازمان اوقاف می‌تواند بزرگترین پارک علم و فناوری کشور را تاسیس و مدیریت کند تا فناوری‌های نوین در این مجموعه با حضور نخبگان مورد بررسی و تولید قرار گیرد و انتظار داریم سازمان اوقاف این مسئله را پیگیری کند.

وی بر ضرورت پرداخت حق و حقوق موقوفات توسط مردم و ادارات تاکید کرد و گفت: حق و حقوق موقوفات توسط دستگاه های اجرایی مازندران پیگیری و پرداخت شود؛ اگر اعتبار لازم وجود ندارد حتما تهاتر یا املاک مازاد آن دستگاه اجرایی به فروش برسد تا بتوان حق و حقوق موقوفات پرداخت شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان