وزیر صمت:اگر دولت می‌توانست مشکلات را حل کند،تا الان حل کرده بود

محمد اتابک گفت: وضعیت کنونی صنعت و معدن و تجارت کشور طلب می کنند همه ذینفعان برای حل آنها وارد صحنه شوند.

وزیر صمت:اگر دولت می‌توانست مشکلات را حل کند،تا الان حل کرده بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد اتابک، وزیر صمت صبح امروز در نوزدهمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران گفت: صنعت امروز دچار ابرچالش‌هایی شده که با وجود چالش‌های پیشین به مسائل بغرنجی تبدیل شده و امروز این مسائل  گریبانگیر اقتصاد کشور است و اگر این مسائل را به صورت مجرد نگاه کنیم شاید قابل حل نباشد. 

ایلنا به نقل از وی افزود: وضعیت کنونی صنعت و معدن و تجارت کشور طلب می کنند همه ذینفعان برای حل آنها وارد صحنه شوند و اگر دولت می توانست مشکلات را حل کند حتما تا الآن حل کرده بود. 

وزیر صمت تصریح کرد: قطعا انتقاداتی وجود دارد و باید وجود داشته باشد اما باید توجه کنیم اگر اقتصاد قوی می خواهیم باید حاکمیت قوی داشته باشیم و از حاکمیت قوی است که اقتصاد قوی حاصل می‌شود و وقتی ما یک صمت قوی داشته باشیم از آن بخش خصوصی قوی حاصل می شود. 

اتابک اظهار کرد: باید در این دولت که هدف آن مردمی کردن اقتصاد است دست به دست هم دهیم. باید از تصدی گری فاصله بگیریم و  سیاستگذاری کنیم نه اینکه شعار دهیم، پیشنهاد مشخص دهیم و به دولت بگوییم که در کدام نقاط می توانیم کمک کنیم. 

وی اضافه کرد: باید این شرایط حادث شود و بتوانیم صنعت، معدن و تجارت را مردمی کنیم در غیر این صورت این مسائل حل نمی‌شود، از شما کمک می‌گیریم و امیدوارم بتوانیم نشست‌ها و همکاری‌ها را ادامه دهیم. 

223228

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان