نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: شکوه و عظمت مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، نتیجه خدمت خالصانه و مردمی است

مراسم تشییع و اقامه نماز بر پیکر شیهد آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز-چهارشنبه-۲ خرداد ۱۴۰۳ در دانشگاه تهران با حضور بی نظیر آحاد مردم ولایتمدار پایتخت برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر: شکوه و عظمت مراسم تشییع پیکر شهید جمهور، نتیجه خدمت خالصانه و مردمی است

به گزارش خبرآنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر، در این مراسم که شخصیت‌های متعدد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضور داشته‌اند، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر نیز حضور یافت.

وی در حاشیه این مراسم یاد و خاطره رئیس جمهور انقلابی، محبوب، مردمی و خدمت‌گزار، شهید آیت‌الله رئیسی، سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه مردمی تبریز، شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان خدوم آنان را گرامی‌داشت.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی با بیان تسلیت این واقعه تلخ به محضر حضرت ولی‌عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری و همچنین ملت شریف ایران اسلامی گفت: محبوبیت و مردمی‌ بودن شهدای خدمت برآمده از اخلاص آنان در عمل بود.

نماینده ولی فقیه خدمت خالصانه را ویژگی شهدای گران‌قدر خدمت برشمرد و تصریح کرد: عمل خالصانه در تاریخ ماندگار خواهد شد و مردم ایران اسلامی قدردان کارگزارن خدمت‌گزار خود هستند.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه همراهی مردم در این مراسم را کم‌نظیر خواند و آن را بیانگر محبوبیت شهدای خدمت دانست و تصریح کرد: مردم شریف ایران اسلامی به مسئولان خدمت گذار خود احترام می‌گذارند و این حضور بیان‌گر قدرشناسی آنان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی با اشاره به آیات قرآن کریم، این خدمت را در نزد پروردگار ارزشمند دانست و علاقه مردم به رئیس جمهور شهید و همراهان را پاداش الهی خواند.

وی به تلاش‌های جمعیت هلال احمر در عملیات جست‌وجو و پوشش امدادی مراسم تشییع پیکر شهیدان خدمت نیز اشاره کرد و افزود: جمعیت هلال احمر از نخستین ساعات سقوط بالگرد بر اساس وظایف خود تلاش خود را آغاز کرد. وی با اشاره به شرایط جوی نامساعد در این عملیات از تلاش‌های صورت‌گرفته در این مجموعه مردمی و پیگیری‌های میدانی رئیس انقلابی و جهادی جمعیت هلال احمر در این خصوص قدردانی کرد.

233233

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان