خرمشهر فتح شد؛ خرمشهرها باقی است

برنامه روایت گری عملیات بیت المقدس با حضور جمعی از همکاران و بسیجیان، ویژه حماسه جاودانه فتح راوی دفاع مقدس استان سمنان به انجام رسید.

خرمشهر فتح شد؛ خرمشهرها باقی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،راوی دفاع مقدس استان سمنان در این نشست معرفتی ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت رئیس جمهور بیان کرد: در جنگ تحمیلی ایستادگی و خستگی ناپذیری از صفات بارز افراد حاضر در دوران دفاع مقدس بود و تجهیزات و تاسیسات موجود به هیچ عنوان دلیل بقا در جنگ تحمیلی یا مقاومت نبود.
علی ذبیحی با بیان اینکه نیاز به گفتن نیست تمامی ادوار جنگ، جنگی نابرابر و نامساوی علیه ما بود و تمامی کشورها به نحوی در آن مشارکت داشته اند گفت: آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث عراق از مهمترین رخدادهای جنگ تحمیلی بود که سرنوشت و ماهیت جنگ را تغییر داد.
وی اظهار داشت: همت، مردانگی و غیرت سه اصل بارز در تمامی ادوار جنگ علی الخصوص فتح خرمشهر بود و این اتفاق توانست (فتح خرمشهر) حادثه ای بی نظیر در تاریخ جهان قلمداد کرده و آن را پرچم سرافرازی و پایداری ملت ایران نماید.
ذبیحی افزود: 34 روز مردم خرمشهر و نیروهای مردمی در مقابل رژیم تا دندان مسلح صدام ایستادگی کرده اند و بعد از 19 ماه جنایت خرمشهر در عملیات طرح ریزی شده شهید باقری فتح می شود تا منجر به جمله تاریخی حضرت امام خمینی (ره) شود که فرمود: "خرمشهر را خدا آزاد کرد."
وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر از دست رژیم بعث از مهمترین رخدادهای جنگ تحمیلی بود که سرنوشت و ماهیت جنگ را تغییر داد و اثراتی همچون ایجاد تزلزل در ارتش عراق، تغییر توازن سیاسی- نظامی به نفع ایران و اثبات توانایی های رزمی ایران را در پی داشت.
گفتنی است از حدود پنج هزار و 500 شهید والامقام تقدیمی برای آزادسازی خرمشهر 85 شهید متعلق به استان سمنان می باشد.
خاطرنشان می سازد: برنامه روایتگری سالروز آزادسازی خرمشهر همزمان با مراسم سوگواری شهدای خدمت در حادثه سقوط بالگرد و به همت پایگاه بسیج نور و شورای امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به انجام رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان