طعنه گردان‌های القسام به نتانیاهو: فرماندهان ارتش‌تان را در اسارت رها کرده‌اید

گردان‌های شهید «عزالدین القسام» شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدئویی از اسارت یکی از فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.

طعنه گردان‌های القسام به نتانیاهو: فرماندهان ارتش‌تان را در اسارت رها کرده‌اید

به گزارش خبرآنلاین به نقل از شبکه القدس، گردان‌های القسام امروز (پنج‌شنبه) ویدئویی را تحت عنوان «رهبری که فرماندهان ارتش خود را در اسارت رها کرده است»، منتشر کرد.

القسام با انتشار این ویدئو اعلام کرد: ژنرال «اساو حمامی» فرمانده تیپ جنوب در لشکر غزه را در روز هفتم اکتبر به اسارت گرفتیم.

به گزارش ایرنا، شاخه نظامی حماس در این باره اضافه کرد: فرمانده تیپ جنوب در لشکر غزه در روز هفتم اکتبر و در جریان اسارت مجروح شد.

القسام در پایان این ویدئو نوشت: چه سرنوشتی در انتظار اساو حمامی است؟ زمان درحال از دست رفتن است.

پیش از این شماری از اسیران صهیونیست نزد مقاومت به خاطر بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به این منطقه یا در جریان عملیات‌های ناکام برای آزادی‌شان، جان خود را از دست داده‌اند.

مقاومت فلسطین در نوار غزه هفتم اکتبر (15 مهر) در عملیاتی غافلگیرانه وارد شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه شده و حدود 250 صهیونیست را به اسارت گرفت. تعدادی از این اسرا در اقدامی انسان‌دوستانه آزاد شدند. شمار دیگری از آنها نیز طی عملیات تبادل اسیران میان رژیم صهیونیستی و حماس آزاد شدند. با این وجود تعدادی از آنها به دلیل بی‌توجهی‌های کابینه تندروی رژیم اشغالگر و تداوم حملات وحشیانه به نوار غزه جان خود را از دست دادند.

پیشتر خانواده‌های اسیران صهیونیست اعلام کرده بودند که حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه به معنای اجرای حکم اعدام فرزندان اسیرشان است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان