طرز تهیه سوفله ارده خوشمزه با رسپی ساده

طرز تهیه سوفله ارده که ساده و کاربردی است در این بخش قرار داده شده که می توانید با نحوه تهیه این سوفله ویژه آشنا شوید.

طرز تهیه سوفله ارده خوشمزه با رسپی ساده

طرز تهیه سوفله ارده با طعم و خواص زیاد آن در این بخش قرار داده شده است که مطالعه می کنید. این نوع سوفله ویژه را می توانید با این رسپی عالی و خوشمزه داشته باشید.

این نوع سوفله برای افرادی که سیستم دفاعی پایینی دارند بسیار پر خاصیت است. طرز تهیه کاپ کیک ویتامینه و کاپ کیک مخملی های خانگی نیز در لینک قرار داده شده که مطالعه می کنید.

طرز تهیه سوفله ارده

مواد اولیه:

  • ارده: 3/4 پیمانه
  • وانیل: نوک قاشق چای خوری
  • تخم مرغ: 3 عدد
  • بکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • آب لیمو تازه: اندکی
  • شکر: 4 قاشق غذاخوری
  • پوست لیمو: به میزان لازم
  • کره: 50 گرم
  • ارد: 3 قاشق غذاخوری

رسپی سوفله ارده

طرز تهیه سوفله ارده:

برای داشتن این سوفله خوشمزه و ویژه بابد ابتدا زرده تخم مرغ و سفیده تخم مرغ را جدا کنید. 2 قاشق شکر به ان اضافه کرده و هم بزنید تا حالت فومی شکل داشته باشد. مواد را به میزانی هم زده که فومی شکل شود.

زرده تخم مرغ را با شکر نیز ترکیب کرده و مجدد هم بزنید. مواد را مقداری هم زده تا کشدار شود. در این بخش نیز کمی کره آب شده را اضافه کرده لیمو و کمی پوست لیموی رنده شده نیز اضافه نمایید. آرد را به همراه بکینگ پودر الک زده و به مواد کم کم اضافه کنید.

وانیل نیز اضافه کرده و خوب هم بزنید. کمی سفیده را با مایه ارده ترکیب کرده و هم زده تا نرم شود‌. مواد را با استفاده از لیسک ترکیب کرده و مواد را هم زده تا پف آن نخوابد.

ظرف سوفله را باید با یک برس چرب کنید. ظرف سوفله را باید کمی شکر بپاشید. مایه سوفله را روی آن ریخته و در فر دمای 180 درجه سانتی گراد قرار دهید. 15 دقیقه زمان داده تا مواد سوفله بپزد.

این سوفله خانگی خوشمزه و عالی است و می توانید بد نحوه تهیه این نوع سوفله خانگی در این بخش آشنا شوید. این سوفله عالی بوده و ترکیب آن را می توانید، داشته باشید.

روش تهیه سوفله ارده

طرز تهیه سوفله ارده ساده است و یک دسر ویژه برای شما می باشد. شما می توانید همین نوع سوفله را با شیره خرما و شیره داشته باشید. طعم این سوفله را می توانید در این بخش تجربه کنید.

این نوع سوفله خانگی خوشمزه بوده و طعم فوق العاده ای دارد که شما با استفاده از این رسپی می توانید یک سوفله برای پذیرایی خود داشته باشید. طعم این سوفله را می‌توانید در کنار خامه و شیره نیز داشته و از این طعم لذت ببرید.

در صورتی که می خواهید این سوفله را مجلسی سرو کنید‌، باید آن را در کاپ کیک های تک نفره داشته باشید. روی این سوفله ها را با استفاده از پودر قند نیز تزیین کنید.

طعم این نوع سوفله فوق العاده بوده و می توانید با این رسپی خوشمزه نیز یک کیک عالی داشته باشید. این سوفله ویژه با مزه عالی خود را می توانید در این بخش تهیه کنید. برای داشتن این نوع سوفله خوشمزه می توانید از ارده استفاده نمایید. ارده  در این سوفله و کیک طعم عالی داشته و خاصیت آن را چند برابر می کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان