شش بازیگر معروف کره‌ای که قبلا ملکه زیبایی بودند/ عکس

دنیای سرگرمی کره مثل یک شبکۀ به هم پیچیده است که خیلی از ستارگان آن در چند حوزۀ مختلف نقش‌آفرینی می‌کنند. مسابقات زیبایی نیز یکی از این حوزه‌ها است که اتفاقا ارتباط نزدیکی با دنیای فیلم و سریال کره دارد.

شش بازیگر معروف کره‌ای که قبلا ملکه زیبایی بودند/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تعجبی ندارد که بسیاری از کسانی که در مسابقات زیبایی شرکت کرده و صاحب عنوان شده‌اند، پس از کنار گذاشتن تاج و شنل بتوانند به راحتی به سمت بازیگری روی بیاورند.

به گزارش فرادید،

در واقع برخی از آنها آنقدر خوب با حرفه بازیگری وفق پیدا می‌کنند که گذشته‌شان در مسابقات زیبایی به طور کامل تحت الشعاع قرار می‌گیرد و دیگر کسی آن‌ها را به آن عنوان نمی‌شناسد. برای مثال به این فهرست از ملکه‌های زیبایی کره نگاه کنید که حالا بیشتر به خاطر نقش‌هایشان در سریال‌های کره‌ای شناخته می‌شوند.

1. لی بو یانگ (Lee Bo Young)

لی بو یانگ

شاید لی بو یانگ یکی از موفق‌ترین بازیگرانی باشد که حرفه‌اش ریشه در دنیای مسابقات زیبایی دارد. او در سال 2000 به عنوان دختر شایسته کره جنوبی، دایجئون و چونگچئوم انتخاب شد. سپس او حرفه مدلینگ را دنبال کرد که در نهایت درهای بازیگری را به روی او باز کرد. بو یانگ حالا یک بازیگر معروف و برنده چندین جایزه است. او بیشتر برای نقش‌هایش در سریال‌های «دختر من سئو-یانگ» (2012)، «صدای تو را می‌شنوم» (2013)، «وقتی عشق من شکوفه می‌دهد» (2020) و «مال من» (2021) شناخته می‌شود.

2. کیم سئو هیونگ (Kim Seo Hyung)

کیم سئو هیونگ

همبازی لی بو یانگ در سریال «مال من»، کیم سئو هیونگ، دو سال قبل از اولین نقشش، در مسابقه دختر شایسته استان گانگ‌وون شرکت کرد. این حضور کوتاه توجه سازندگان سریال «عشق فردا» در شبکه کی‌بی‌اس را به او جلب کرد. سئو هیونگ در سال 2008 پس از بازی جنجالی‌اش در «وسوسۀ همسر» و دوباره در سال 2018 برای به تصویر کشیدن نقش کیم جو-یونگ در «قلعه آسمانی» شهرتی ملی پیدا کرد.

3. لی دا هه (Lee Da Hae)

لی دا هایه

قبل از اینکه لی دا هه با نقشش در سریال کره‌ای «دختر من» در سال 2005 به شهرت برسد، با نام اصلی خودش یعنی بیون دا-هه شناخته می‌شد و برنده هفتاد و یکمین دوره مسابقه دختر شایسته چونگ‌هیانگ شده بود. این بازیگر از آن زمان در چندین سریال از جمله «رز سبز» (2005)، «جادوگر مهربان» (2018) و «هتل شاه» (2014) نقش اصلی را برعهده داشته است.

4. کیم سونگ ریونگ (Kim Sung Ryung)

کیم سونگ

کیم سونگ ریونگ، یک ملکه زیبایی دیگر است که بعدها به بازیگری روی آورد. او در سال 1988 به عنوان دختر شایسته کره شناخته شد و نماینده کشورش در مسابقه دختر شایسته جهان 1989 بود که در آن آنجلا ویسر از هلند برنده شد. چونگ ریونگ ورود موفقی به صنعت سرگرمی داشت. طرفداران جدیدتر سریال‌های کره‌ای ممکن است او را به خاطر حضورش در «وارثان» (2013) و «افسانه دریای آبی» (2016) بشناسند.

5. کیم سا رنگ (Kim Sa Rang)

کیم سا رنگ

کیم سا رنگ با لباس سنتی کره‌ای «هانبوک» توانست جایزه بهترین لباس ملی را در مسابقه دختر شایسته جهان در سال 2001 کسب کند. از جمله سریال‌های محبوب این ملکه زیبایی می‌توان به «عشق کشتن» (2005) و «باغ مخفی» (2010) اشاره کرد که در آن در کنار هیون بین بازی کرد.

6. لی‌ها نی (Lee Ha Nee)

هانی لی

این مدل و بازیگر کره‌ای پس از کسب مقام چهارم در مسابقه دختر شایسته جهان در سال 2007 به شهرت رسید. او یک سال بعد با موزیکال «پولاروید» وارد عرصه بازیگری شد. او علاوه بر اجراهای تئاتری، به خاطر نقش‌های تلویزیونی‌اش، به ویژه در «برگرد آجوشی» (2016) و «کشیش بی‌اعصاب» (2019) شناخته شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان