عکس‌؛ مهمان خاص جواد نکونام در مازندران

جواد نکونام، سرمربی استقلال تهران، در بازگشت به قائمشهر دیدار جالبی با یکی از هواداران معروف نساجی مازندران داشت.

عکس‌؛ مهمان خاص جواد نکونام در مازندران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران برای برگزاری بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از روز گذشته راهی شهر قائمشهر شده تا عصر امروز به مصاف تیم نساجی مازندران برود.

به گزارش ورزش سه، تیم تحت هدایت جواد نکونام که با پرسپولیس رقابت نزدیکی برای کسب عنوان قهرمانی دارد، در بازی خارج از خانه به مصاف شاگردان ساکت الهامی خواهد رفت که وضعیت مناسبی در جدول رده بندی ندارند.

نساجی در سه هفته پایانی لیگ به دنبال کسب حداکثر امتیازات است تا از خط سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند. تیم قائمشهری که از زمان صعود به لیگ برتر همراه نکونام در سطح اول فوتبال ایران حضور دارد.

نکونام در هتل محل اسکان اعضای تیم استقلال، فرصت دیدار با یکی از هواداران مطرح نساجی را داشت که حمایت او از این تیم قائمشهری در فصل‌های اخیر بازتاب زیادی داشته است.

محمد مسافری، هوادار روشندل نساجی، همراه جواد، برادرش، با نکونام دیدار کرد و ضمن ارزوی موفقیت برای این مربی به او اعلام کرد که نساجی صعودش به لیگ برتر را مدیون نکونام است. نکونام در پاسخ به این هوادار از جملات او تشکر کرد و این افتخار را به هواداران نساجی ارتباط داد که با حمایتشان این تیم را به لیگ برتر رساندند.

سپس محمد و برادرش پس از این گفتگو همراه با نکونام، مهدی هاشمی نسب و حمید رجبی عکسی یادگاری گرفتند.

2025644

2025645

2025646

258 258

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان