حداد عادل: خداوندی که این انقلاب را به پیروزی رسانده، مردم را تنها نخواهد گذاشت

حداد عادل گفت: صفت بارز آقای امیرعبداللهیان به ایشان توفیق داده بود تا در عرصه‌های جهانی علاوه بر فوت و فن دیپلماسی، احترام مقامات کشورهای خارجی و دولت‌ها را جلب کرده بود.

حداد عادل: خداوندی که این انقلاب را به پیروزی رسانده، مردم را تنها نخواهد گذاشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف اصولگرایی در حاشیه مراسم ترحیم شهید امیرعبداللهیان گفت: خداوندی که این انقلاب را با هدایت خود به پیروزی و موفقیت رسانده است، این مردم وفادار را ان‌شاالله تنها نخواهد گذاشت و ان‌شاءالله دعای شهدا پشتیبان ملت خواهد بود.

بنابر روایت مهر، وی افزود: حضور عجیب و عظیم مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت، باعث اقتدار این ملت در سراسر جهان شد و این نشان می‌دهد که ان‌شاالله راهشان ادامه خواهد یافت و امثال این شهدا جای آنها را پر خواهند کرد.

حدادعادل در خصوص صفات بارز وزیر امور خارجه شهید، اظهار کرد: صفت بارز آقای امیرعبداللهیان که از دور مشهود بود. نجابت، ادب، وقار، شخصیت، مهربانی و وفاداری او بود و این خصوصیات اخلاقی در کنار دانش او در دیپلماسی جمع شده بود، لذا به ایشان توفیق داده بود تا در عرصه‌های جهانی علاوه بر فوت و فن دیپلماسی، احترام مقامات کشورهای خارجی و دولت‌ها را جلب کرده بود.

29219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان