پرواز حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان

۱۷ کاروان از حجاج همدان و ۱۰ کاروان حجاج کردستان از فرودگاه همدان عازم حج تمتع می‌شوند.

پرواز حجاج همدان و کردستان از فرودگاه همدان


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، سیدمجتبی حسینی با اعلام این خبر افزود: پیرو اعلام قبلی و با پیگیری‌های انجام شده، پرواز حجاج استان‌های همدان و کردستان طبق برنامه از فرودگاه همدان انجام خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان گفت: در تلاش هستیم با ایجاد باجه بانک در فرودگاه همدان، ارز مربوط به حجاج نیز در اختیار این بزرگواران قرار گیرد.

به گزارش خبرآنلاین، برای حج تمتع سال 1403 استان همدان دارای 17 کاروان با 2219 نفر زائر است.

بنابر اعلام رئیس حج و زیارت همدان، تعداد زائران همدانی به خانه وحی در سال گذشته 2440 نفر بوده که امسال این تعداد کاهش یافته است.

واحدنژاد علت کاهش حاجیان همدانی را به علت عدم واریز به موقع مابه التفاوت هزینه های اعلامی دانست و گفت: اساس اختصاص ظرفیت به استان‌ها واریز مبلغ 140 میلیون تومان توسط زائران بود و استان‌هایی که بیشترین پیش‌ثبت‌نام اولیه با واریز 140 میلیون تومان را داشتند، درصد زائرانشان بیشتر شد.

وی با بیان اینکه در همین رابطه استان همدان در سال‌جاری پیش‌ثبت‌نام اولیه آن به نسبت سال گذشته کمتر و زیر 1700 نفر بود، تصریح کرد: 500 نفر را نیز با هماهنگی‌هایی که انجام دادیم موفق به جذب شدیم و تعداد زائران خانه وحی در سال 1403 مربوط به استان همدان 2219 نفر شامل 17 کاروان شده است.

لازم به یادآوری است بنابر اعلام مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، درسال جاری 10 کاروان حج تمتع به این استان تخصیص یافته که در قالب این کاروان‌ها هزار و 145 نفر از زائران کردستانی از فرودگاه همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان