شمس آذر سه امتیاز نفتی را ازدست داد

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دقایق پایانی بازی با صنعت نفت آبادان سه امتیاز را با تساوی عوض کرد.

شمس آذر سه امتیاز نفتی را ازدست داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ تیم های فوتبال شمس آذر قزوین و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در آبادان به مصاف هم رفتند که شاگردان سعید دقیقی که تا واپسین لحظات بازی برنده این بازی حساس بودند یک دقیقه کم آوردند تا برد را با تساوی عوض کنند.

این بازی که همزمان با بازی های دیگر و از ساعت 19 و 45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان برگزارشد بسیار جذاب و مهیج بود و در نهایت 4 گل درپی داشت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در این بازی که حکم مرگ و زندگی را برای برزیل ایران داشت فراز امامعلی در دقیقه 4 و خیلی زود یشمی پوشان را به گل رساند تا نفتی ها جریان بازی را با استرس تمام دنبال کنند.

شاگردان فراز کمالوند در دقیقه 13 گل تساوی را به ثمر رساندند تا امیدها در دل آبادانی ها زنده شود.

اما محمد پاپی خیلی زود و در دقیقه 13 شادی را به اردوگاه شمس آذر آورد تا موجی از غم و اندوه ورزشگاه تختی آبادان را فراگیرد.

اما این پایان کار نبود و میثم تهی دست باردیگر فرشته نجات کمالوند و آبادانی ها شد تا در دقیقه 90 به اضافه 2 گل تساوی را به ثمربرساند تا ضمن زدن دو گل و دبل در این بازی صنعت نفت را از شکست نجات داده و روزنه های امید را در دوهفته پایانی در دل هواداران این تیم زنده نگه دارد.

شمس آذر که با برد در این بازی می‌توانست با یک پله جهش جای ملوان را در رده پنجم بگیرد 39 امتیازی شد تا کماکان در رده ششم بایستد.

صنعت نفت آبادان هم که در قعر جدول جا خوش کرده با این تساوی 21 امتیازی شد تا دل خوش به لغزش رقبا در دو هفته پایانی باشد.

دو تیم در ابتدای بازی ضمن همراه داشتن بنرهای تسلیت یک دقیقه به احترام سانحه هوایی تبریز سکوت کردند.

شمس آذر در هفته بیست و نهم لیگ برتر باید در ورزشگاه سردارآزادگان قزوین در یک بازی بزرگ و تاریخی از پرسپولیسی میزبانی کند که با کام بک مقابل استقلال خوزستان و برد 4 بر سه مقابل این تیم موفق شد صدر جدول را از استقلال تهران پس بگیرد.

هر دو بازی پایانی این دوره از رقابت‌ها همانند هفته بیست و هشتم بصورت همزمان در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا در نهایت قهرمان لیگ بیست و سوم و دو تیم سقوط کننده مشخص شوند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان