خزعلی: آمار خشونت خانگی در زنان و دختران نگران‌کننده نیست

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: آمار خشونت خانگی در زنان نگران کننده نیست یعنی اصلاً قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست و آمار دقیق را باید از بهزیستی دریافت کنید.

خزعلی: آمار خشونت خانگی در زنان و دختران نگران‌کننده نیست

به گزارش خبرآنلاین، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور می گوید آمار زنان و دخترانی که مورد خشونت خانگی قرار می گیرند علاوه بر اینکه نگران کننده نیست، قابل قیاس با کشورهای دیگر هم نیست.

دکتر انسیه خزعلی در پاسخ با شفقنا درباره اقدامات انجام شده برای زنان و دخترانی که مورد خشونت خانگی قرار می گیرند، گفت: برنامه های مختلفی در راستای حمایت از زنان و دخترانی که مورد خشونت خانگی قرار می گیرند؛ تدارک دیده شده که بخشی از این برنامه ها توسط بهزیستی و بخشی از سوی اورژانس اجتماعی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: همه این برنامه ها در راستای حمایت از زنان و دخترانی است که مورد خشونت قرار می گیرند که علاوه بر اقدامات حمایتی، آموزش های لازم به آنها داده می شود و نظارت های بعدی صورت می گیرد.

خزعلی درباره آمار زنان و دخترانی که مورد خشونت خانگی قرار می گیرند، گفت: آمار نگران کننده نیست یعنی اصلاً قابل قیاس با کشورهای دیگر نیست و آمار دقیق را باید از بهزیستی دریافت کنید.

47236

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان