رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در نشست با اعضا انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد.

رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از کیش ، رحیم سرهنگی در نشست با اعضا انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و این سازمان، نوید بخش گذر از مشکلات حفظ و جذب سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی زمینه ساز تحقق این مهم است.

وی ضمن استقبال از برگزاری و تداوم این گونه جلسات افزود: از آنجایی که اعتقادراسخ داریم که حیات جزیره کیش درگرو حضور سرمایه گذاران و افزایش فعالیت آنان است؛ از اینرو در راستای رفع موانع سرمایه گذاران، مذاکره با مسئولان کشوری و نهادهای دولتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر مذاکره با مسوولان بالادستی و نهادهای مربوطه که بصورت مستمر ادامه دارد؛ همزمان طی جلسات درون سازمانی با حضور معاونان و مدیران این سازمان، کاهش فرایندهای اداری و بررسی راهکارهای لازم درخصوص رفع مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش را پیگیری می کنیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی حمایت و تقویت بخش خصوصی برای گذران تابستان و فصل کم فروغ گردشگری و الزامات رونق سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهاداتی در جهت پیشبرد پروژه ها و کسب و کارها ارائه کردند.

گفتنی است در این نشست وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان حضور داشتند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان