ورود این دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ +جزئیات

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان درباره فعالیت‌های انتخاباتی این تشکل سیاسی، گفت: جلسات خود را در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز کرده‌ایم و در حال بررسی سوابق داوطلبان احتمالی هستیم. همچنین قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی گفت: اعتماد ملی در قالب جبهه اصلاحات فعالیت انتخاباتی می‌کند.

ورود این دو حزب اصولگرا و اصلاح طلب به انتخابات ریاست جمهوری 1403 +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدکمال سجادی در گفت وگویی، با بیان اینکه جلسات انتخاباتی جبهه پیروان خط امام و رهبری هنوز شروع نشده است، اظهار کرد: آقای باهنر دبیرکل جبهه پیروان هستند و هنوز دعوتی از تشکل های این جبهه برای انتخابات نشده است با این حال ما جلسات تشکیلاتی خود در جامعه اسلامی کارمندان را شروع کرده‌ایم ولی در مرحله بررسی سوابق داوطلبان بالقوه هستیم.

بنابر روایت ایرنا، وی ادامه داد: در مرحله ابتدایی این بررسی‌ها هستیم و ممکن است با داوطلبان احتمالی هم جلسه برگزار کنیم. شاخص‌های ما برای بررسی داوطلبان هم شاخص‌هایی است که رهبر معظم انقلاب درباره ریاست‌جمهوری فرموده‌اند.

گرامی مقدم: اعتماد ملی در انتخابات شرکت می‌کند

همچنین بنابر روایت ایسنا، اسماعیل گرامی‌مقدم در گفت‌وگویی درباره فعالیت انتخاباتی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: اعتماد ملی در انتخابات شرکت می‌کند ولی نوع مشارکت حزب به داوطلبانی که تایید صلاحیت می‌شوند هم بستگی دارد. اگر نامزد اصلاح‌طلب تایید شود حتما در انتخابات فعال هستیم؛ در غیر این صورت به بررسی بیشتر نیاز است.

وی ادامه داد: اعتماد ملی در قالب جبهه اصلاحات فعالیت انتخاباتی می‌کند. تا الان هم چند جلسه این جبهه برگزار شده که منجر به تصمیم‌گیری نشده است و فردا هم جلسه فوق العاده جبهه اصلاحات برگزار خواهد شد.

27219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان