بهترین روش های لیفت ابرو در خانه

از جمله اقدامات موثری که به منظور خوش فرم نشان دادن و مرتب کردن ابروها انجام گرفته لیفت ابرو بوده که از ترند های جدیدی بوده که در چند سال اخیر استقبال زیادی از آن شده است. شما نیز می توانید با یادگیری مراحل و نحوه لیفت ابرو در خانه در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده و به راحتی به آرایش ابروهای خود بپردازید.

بهترین روش های لیفت ابرو در خانه

از اصلی ترین فاکتور های زیبایی در چهره ابروها بوده که نقشی موثر و چشمگیر در جذابیت بخشیدن به صورت فرد و به ویژه چشم ها دارند. از این رو همواره ترند ها و تکنیک های آرایشی جدیدی برای زیبایی بخشیدن به این بخش صورت به روی کار آمده تا خانم ها بتوانند با بهره مندی از آن ها به آراستگی ابروهای خود پرداخته و جذابیت چهره خود را دو چندان نمایند. در همین رابطه قصد داریم در این مطلب به معرفی و بررسی روش های لیفت ابرو در خانه بپردازیم.

راهکار های خانگی لیفت ابرو

آموزش لیفت ابرو در خانه

امروزه در انواع کلینیک ها و سالن های آرایشی متد ها و روش های گوناگونی برای زیبایی بخشیدن به ابرو ها استفاده شده که از جمله آن ها می توان به لیفت ابرو اشاره نمود که به منظور آراسته کردن ابروها و پرپشت نشان دادن آن ها انجام گرفته و شما می توانید با یادگیری و بهره مندی از این روش ها به راحتی به انجام لیفت ابرو در خانه بپردازید و چهره خود را زیباتر نمایید.

لیفت ابرو اقدامی بوده که در آن تار های ابروها را به طرف بالا حالت داده تا فرم صورت جوان تر و زیبا تر دیده شود. این عمل موجب پهن تر شدن حالت ابروها نیز می گردد. مواد و ترکیباتی که در لیفت ابرو استفاده می گردد این وضعیت را برای مدت زمانی به صورت ثابت نگه می دارد. لیفت ابرو یکی از روش های آرایشی بوده که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است.

شیوه های موثر لیفت ابرو در منزل

لیفت ابرو در حقیقت نوعی روش درمانی به حساب آمده که با حالت دهی و تغذیه موهای طبیعی ابرو ها را به صورت ضخیم، تیره رنگ، زیبا و سالم نشان داده و حتی سرسخت ترین ابروها را نیز کنترل نموده و به ابرو های باریک یا خیلی کم پشت حجم داده و نمای زیبایی می دهد. شیوه های گوناگونی برای لیفت ابرو در منزل وجود داشته که تفاوت زیادی با هم نداشته و تنها در ترکیباتی که برای هر روش استفاده شده کمی فرق دارند. در ادامه به بررسی و بیان این روش ها پرداخته ایم.

روش های کم هزینه لیفت ابرو در منزل

بکار بردن ژل ابرو

ژل ابرو چه به شکل خانگی درست شده باشد و چه به صورت آماده آن را خریداری کرده باشید محصولی بوده که به منظور آبرسانی و فرم دادن به ابروها استفاده می گردد. نکته مهمی که در مورد این محصول بایستی به یاد داشته باشید بافت آن بوده که بر پایه آب می باشد. محصولاتی که بر پایه آب تهیه شده به طور معمول فرم دهی خیلی ملایمی را انجام داده و سبب درخشندگی ابروها خواهند شد.

راهکار های خانگی لیفت ابرو

استفاده از وازلین

از موثرترین و در دسترس ترین محصولات طبیعی برای لیفت ابرو در منزل وازلین می باشد. طریقه بکار بردن وازلین برای ابرو خیلی راحت می باشد ولی بایستی به یاد داشته باشید که این شیوه به صورت موقت انجام گرفته و پس از شستن صورت تاثیر آن از بین می رود. برای این کار تنها لازم بوده قسمت نوک انگشت خود را به مقداری وازلین بزنید و بر روی ابروهای خود بکشید. بعد با برس ابروها تارها را به طرف بالا شانه بزنید. در صورتی که تمایل دارید همزمان با لیفت ابرو مقداری رنگ نیز به ابروها بزنید می توانید مقداری سایه ابرو را با کمی وازلین نخلوط کنید و بعد بر روی ابروها بکشید.

روش های خانگی لیفت ابرو

لیفت ابرو با استفاده از نخ

لیفت ابرو با کمک نخ نوعی عمل جراحی و زیبایی به حساب آمده که به منظور حالت دهی ابروها به سمت بالا کارایی دارد و انجام دادن آن در خانه قابل انجام نمی باشد. ولی شما می توانید با کمک نخ موهای اضافه ابرو را بردارید و حالت لیفت شده ای به آن بدهید. به منظور این کار بایستی بک نخ بلند و دارای ضخامت را بردارید و آن را بر اساس فرم چشم و ابرو به نحوی بکار ببرید که تار های اضافه برداشته شود و ابرو حالت منظمی به خود بگیرد.

به طور مثال ابرو را به شکل مماس با تاج ابرو قرار داده و آن را تا قسمت پره بینی دنبال کنید. تاج ابرو با این بخش بایستی هم جهت باشد. موهای زائد این بخش از ابرو را حذف کنید. بخش آرک ابرو نیز بایستی با گوشه بیرونی چشم هم جهت باشد. در نهایت ابرو ها را با کمک قیچی کوتاه کرده و از ژل آلوئه ورا به منظور لیفت کردن آن استفاده نمایید.

لیفت ابرو در منزل با محصولات طبیعی

لیفت ابرو با صابون

لیفت ابرو در منزل با کمک صابون قابل انجام می باشد. البته بایستی از صابون مخصوص ابرو برای این کار استفاده نمایید. برای اجرای کار باید صابون ابرو را با دست بگیرید و در راستای خط رویش ابروها بر روی آن بزنید. به منظور حالت دادن بهتر نیز می توانید با برس ابروها را شانه بزنید.

استفاده از کتیرا

کتیرا از سایر محصولات طبیعی پرکاربرد برای لیفت ابرو در خانه می باشد که می توانید آن را از عطاری ها تهیه نمایید. بعد به میزان مورد نیاز آب به آن بیفزایید تا بافت ژله مانندی به خود بگیرد. در گام بعدی یک برس ابرو تمیز را بردارید و به کتیرا آغشته نمایید. بعد در راستای خط رویش تار های ابرو بر روی آن بکشید. همچون دیگر شیوه های طبیعی لیفت ابرو این راهکار نیز حالت موقتی داشته و با شستن تاثیر آن از بین می رود.

شیوه خانگی لیفت ابرو

لیفت با عسل

عسل به خاطر حالت چسبناکی که داشته به منظور ثابت کردن تارهای ابرو به طرف بالا و در حقیقت لیفت ابروها نیز کارایی دارد. به منظور این کار نیز می توانید یک برس ابرو تمیز بردارید و آن را به مقداری عسل آغشته نمایید. بعد آن را از قسمت ریشه تا نوک تارها بر روی ابرو بزنید. بدین ترتیب ابروها به طور کامل به طرف بالا حالت گرفته و فرم لیفت شده ای به خود می گیرند.

روش های موثر لیفت ابرو در خانه

استفاده از آلوئه ورا

شما می توانید محصول ژل گونه داخل آلوئه وا را بیرون آورده و ابروهای خود را با کمک آن لیفت نمایید. به منظور این عمل نیاز بوده که برشی از قسمت درونی آلوئه ورا را تهیه نمایید. بعد می توانید از این برش به منظور فرم دهی و حتی تقویت و بهبودی ابروها نیز استفاده نمایید.

 مراحل لیفت ابرو در خانه

از این که تا پایان این مطلب با ما همراه شدید بسیار سپاس گزاریم، ضمن این که می توانید برای آشنایی با روش های ترمیم ابرو و ریموو مژه در خانه به لینک های داده شده مراجعه کرده و از این مطالب بازدید نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان