ادعای جدید استقلال خوزستان درباره بازی پرسپولیس

استقلال خوزستان شکست مقابل پرسپولیس را باور ندارد، آن هم در شبی رویایی که با سه گل از حریف پیش افتاده بودند.

ادعای جدید استقلال خوزستان درباره بازی پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاگردان سیروس پورموسوی می‌توانستند یک شب رویایی برای خود شکل دهند که تا سالیان سال روی زبان‌ها بچرخد و همه از آن به عنوان یک اتفاق فوق العاده برای فوتبال جنوب یاد کنند. اما سرنوشت به سمتی رفت که سه گل برتری آنها یکی پس از دیگر بی حساب شد و در نهایت با شکستی تلخ استادیوم آزادی را ترک کردند.

به نقل از ورزش سه استقلال خوزستانی‌ها که به شدت روی عملکرد داوری این بازی خصوصا روی صحنه‌های مربوط به اخراج ساویو، خطای روی آقایی پور در موقعیت تک به تک توسط علی نعمتی و خطای پنالتی اعلام شده روی وحید امیری معترض هستند، اکنون بحث جدیدی را شکل داده‌اند.

آنها مدعی هستند که روی صحنه منجر به دریافت گل اول از روی نقطه پنالتی داور می‌بایست با توجه به حضور چند بازیکن در داخل محوطه، ضربه را تکرار می‌داد. این در شرایطی است که کنعانی زادگان نیز با مکث جالب توجهش پیش از ضربه نهایی، توانسته بود فرزین گروسیان را فریب داده و گل اول بازی را به نام خود کند. باشگاه استقلال خوزستان اما مدعی است که در لحظه ضربه پنالتی چند بازیکن از پرسپولیس زودتر از ضربه کنعانی زادگان وارد محوطه جریمه شده‌اند که کوپال ناظمی از تصمیم برای تکرار این ضربه خودداری کرده است.

با این حال استقلال خوزستان فارغ از حواشی شکل گرفته و در شرایطی که طی نامه‌ای رسمی به کمیته داوران و فدراسیون فوتبال مستندات اعتراضی خود را در صحنه‌های مختلف به داوری بازی را ارسال کرده، به دنبال این است تا تمرکز خود را معطوف به دو بازی حیاتی و سرنوشت ساز باقیمانده قرار دهد و باید دید قادر خواهد بود جواز بقای خود را دریافت کند یا خیر.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان