باور کنید بچه غول مرد بازی های بزرگ نیست!

ارلینگ هالند بدون شک یکی از بهترین بازیکنان جهان است، اما این مهاجم نروژی از زمان انتقال به منچسترسیتی، در نیمه نهایی و فینال برای قهرمان لیگ برتر عملکرد خوبی نداشته است.

باور کنید بچه غول مرد بازی های بزرگ نیست!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ این مهاجم در تابستان 2022 از بوروسیا دورتموند به سیتی پیوست و فوراً در ترکیب تیم جا افتاد. این بازیکن 23 ساله فصل گذشته ستاره اول منچسترسیتی در رسیدن به سه گانه تاریخی بود و هرچند عملکرد او در فصل جاری افت کرده است، اما همچنان آمار بسیار چشمگیری از خود به جای گذاشته است. هالند در 45 بازی برای تیم پپ گواردیولا به میدان رفت و موفق به زدن 38 گل و 6 پاس گل شد. این باعث شده مجموع آمار او با سیتی به 90 گل و 15 پاس گل در 90 بازی برسد.

به نقل از ورزش سه با این حال، طبق گزارش‌های وبسایت فوتبال اینسایدر، هالند که در 9 نیمه نهایی و فینال برای باشگاه منچستر به میدان رفته است، هنوز موفق به ثبت هیچ گونه مشارکت در گل نشده است. او در 9 بازی نیمه‌نهایی و فینال تیمش، (دو بازی در برابر منچستر یونایتد، دو بازی در برابر رئال مادرید، یک بازی در برابر سویا، یک بازی در برابر اینتر، یک بازی در لیورپول، یک بازی در برابر آرسنال و یک بازی در برابر شفیلد) نه توانسته پاس گلی بدهد و نه توانسته دروازه حریفان را باز کند. ابرستاره نروژی روز شنبه در فینال جام حذفی مقابل منچستریونایتد نیز نتوانست تأثیرگذار باشد و تنها یک ضربه او به تیر دروازه، نزدیکترین موقعیت او به گلزنی بود.

آیا عملکرد هالند در فینال/نیمه نهایی برای منچسترسیتی نگران کننده است؟

در نگاه اول، این ممکن است برای منچسترسیتی مشکلی به نظر برسد، اما واقعاً اینطور نیست. زیرا او در سایر بازی‌ها بسیار تاثیرگذار بوده. اهمیت این بازی‌ها باعث جلب توجه بیشتر به این آمار می‌شود، اما این طلسم به زودی شکسته خواهد شد. هالند یک گلزن نخبه است و گلزنی در نیمه نهایی و فینال می‌تواند به شانس او در آن روز بستگی داشته باشد. ملی‌پوش نروژ، توجه مدافعان را به خود جلب می‌کند و به دیگران اجازه می‌دهد تا گلزنی کنند. زمانی که منچسترسیتی این بازی‌ها را با پیروزی پشت سر می‌گذارد، دیگر مهم نیست چه کسی توپ را وارد دروازه می‌کند.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان