آغاز ایجاد آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تولید محتوا برای تهیه و تدوین آلبوم آثار شاخص صنایع‌دستی استان سمنان آغاز شد.

آغاز ایجاد آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، سمانه سلطانی پور روز یکشنبه 6 خردادماه 1403 گفت: باهدف ایجاد زمینه معرفی و فروش محصولات صنایع‌دستی استان سمنان برای هنرمندان و ایجاد سهولت دسترسی و امکان خرید متنوع از محصولات صنایع‌دستی استان سمنان برای خریداران، تولید محتوا برای تهیه و تدوین آلبوم آثار شاخص صنایع‌دستی استان سمنان آغاز شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان در فاز اول متشکل از صد اثر باکیفیت و دارای شاخصه‌های هنری، ازجمله آثار دارای مهر اصالت ملی و مهر یونسکو است که با عکاسی حرفه‌ای از آثار و ارائه اطلاعات هر اثر در حال انجام است.

سمانه سلطانی پور گفت: از دیگر مزیت‌های این طرح می‌توان به دسته‌بندی آثار بر اساس سطح کار و درج شناسنامه آثار اشاره نمود.

او افزود: آلبوم آثار صنایع‌دستی استان سمنان در قالب کتابچه الکترونیک برای استفاده عموم مردم، ظرف یک ماه آینده تولید، تدوین و ارائه خواهد شد.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: این معاونت در نظر دارد تا برای رشد و توسعه صنایع‌دستی استان سمنان، پس از تأمین اعتبار، در فازهای بعدی بستر معرفی و بازاریابی تعداد بیشتری از آثار صنایع‌دستی استان سمنان را با جامع کردن این آلبوم فراهم کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان