وزیر بهداشت در همدان: فوق‌العاده کارکنان نظام سلامت دیروز تصویب شد

وزیر بهداشت در همدان گفت: دیروز در مجمع تشخیص مصلحت نظام، پرداخت فوق‌العاده خاص نظام سلامت، مورد موافقت قرار گرفت.

وزیر بهداشت در همدان: فوق‌العاده کارکنان نظام سلامت دیروز تصویب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، بهرام عین‌اللهی در آیین افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری پس از 15 سال در دولت سیزدهم، گفت: تلاش زیادی برای تصویب فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت در دولت و مجلس انجام شد.

وی افزود: این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت، مورد بحث قرار گرفته بود که دیروز به همراه دکتر رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت به آنجا رفتیم و استدلال های لازم را آوردیم و مورد موافقت قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: برقراری فوق‌العاده خاص از خواسته های مهم رییس جمهور شهید بود که مورد تایید مجلس و سازمان برنامه و بودجه هم قرار گرفته است که در آینده نزدیک به کارکنان نظام سلامت پرداخت می شود،

عین‌اللهی در ارتباط با افتتاح بیمارستان فوق تخصصی کودکان اکباتان همدان‌ نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رییسی و هیات همراه، گفت: قرار بود به همراه رییس جمهور برای افتتاح این بیمارستان به همدان سفر کنیم اما با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ادامه امور کشور با قوت، این بیمارستان را امروز افتتاح کردیم.

وزیر بهداشت به اضافه شدن 16 هزار تخت بیمارستانی، معادل 13 درصد کل تخت های بیمارستانی در دولت مردمی اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان این دولت هر هفته چندین پروژه بزرگ درمانی در پویش «تعالی سلامت، استمرار خدمت» افتتاح می شود.

وی با تاکید بر اهمیت سلامت کودکان در مسائل دینی و انسانی، گفت: هر جا که به اطفال ظلم شده، قلب ها تکان خورده و اخیرا کشتار بی رحمانه کودکان بی دفاع غزه، دنیا را تکان داد اما در دولت مردمی توجه ویژه ای به سلامت کودکان و در این دولت، 4 بیمارستان تخصصی اطفال در کشور از جمله در تهران، بابل، بندرعباس و همدان افتتاح شد که بی نظیر است.

وزیر بهداشت اضافه کرد: اگر درمان اطفال به خوبی انجام شود، سلامت آینده کشور تامین می شود و بیماران پس از درمان می توانند تا چندین دهه، عمر با کیفیت داشته باشند.

وی افزود: با دستور آیت الله رییسی، درمان کودکان زیر 7 سال در بیمارستانهای دولتی کشور رایگان شد و نتایج اقدامات دولت در حوزه سلامت کودکان، در آینده مشخص می شود.

به گزارش خبرآنلاین، امروز بخش دندانپزشکی اطفال بیمارستان کودکان همدان نیز در حضور وزیر بهداشت راه‌اندازی شد.

46

.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان