پزشکیان: اکثر بازی های تراکتور را با نوه‌ام محمدحسین به استادیوم می رویم /باهم بحث می کنیم، نقدم می کند اما هیچوقت دعوا نمی کنیم

پزشکیان گفت: اکثر مسابقاتی که در تبریز انجام می‌شود با مثل بازی های تراکتور، با نوه ام در استادیوم هستم.

پزشکیان: اکثر بازی های تراکتور را با نوه‌ام محمدحسین به استادیوم می رویم /باهم بحث می کنیم، نقدم می کند اما هیچوقت دعوا نمی کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در بخشی از اظهارات خود در برنامه تلویزیونی با مردم گفت: نوه‌های ما، جوانان ما، این نسل به دنبال آن پشرفتی است که در دنیا اتفاق می‌افتد. ما چون خودمان را با این پیشرفت نتوانستم تطبیق بدهیم و از غاقله عقب هستیم، تصور می‌کنیم که این‌ها چیزهای دیگری است. در حالی که این ها چیز دیگری نیستند و می‌خواهند رشد کنند.

وی ادامه داد: این نسل نمی‌خواهد از روند رشد عقب بماند و ما باید کمک کنیم که این ها عقب نمانند. من با محمدحسینم کوه می‌روم، فوتبال بازی می‌کنم، بحث می‌کنم، من را نقد می‌کند و برای او دلیل می‌آورم، هیچ وقت با هم دعوا نمی‌کنیم اگر منطق او درست باشد من می‌پذیرم و اگر منطق من درست باشد او می‌پذیرد.

پزشکیان گفت: تراکتور وقتی مسابقه می‌دهد من را به ورزشگاه می‌برد. اکثر مسابقاتی که در تبریز انجام می‌شود با نوه‌ام در استادیوم هستم.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان