یمن: ناو هواپیمابر آمریکا و یک کشتی دیگر را هدف قرار دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز (شنبه) از هدف قرار دادن ناو هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا و یک کشتی دیگر در دریای سرخ و دریای مکران خبر داد.

یمن: ناو هواپیمابر آمریکا و یک کشتی دیگر را هدف قرار دادیم

به گزارش خبرآنلاین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز گفت که در یک عملیات بی‌سابقه کشتی «Transworld navigator» را در دریای مکران هدف قرار داده‌اند.

وی افزود که این کشتی با چندین موشک بالستیک و به صورت دقیق هدف قرار گرفت. علاوه بر آن یگان موشکی یمن با چندین موشک بالستیک و بالدار ناو هواپیمابر «آیزنهاور» آمریکا را هدف قرار داد.

سرتیپ سریع گفت: اهداف مورد نظر در این دو عملیات نظامی به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار گرفتند و به یاری خداوند اجرای عملیات‌های نظامی برای پشتیبانی و حمایت از ملت فلسطین تا توقف تجاوزات و رفع محاصره نوار غزه ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی نیروهای مسلح یمن همچنین تأکید کرد: در پاسخ به تجاوزات علیه کشورمان، هرگز در هدف قرار دادن شناورهای جنگی متخاصم خارجی در دو دریای سرخ و مکران تردید نخواهیم کرد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان