جلیلی: یکی از دوستان می‌گفت مردم برجام را دوست دارند؛ مطالب انتقادی را نگو

جلیلی گفت: همان دوستانی که بعداً مانند ما به برجام انتقاداتی داشتند می‌گفتند درست است که انتقاد وارد است اما فضای کشور به گونه‌ای است که مردم برجام را دوست دارند و این مطالب را نگو، می‌گفتم وظیفه ما این است که صادقانه این موارد را به مردم بگوییم.

جلیلی: یکی از دوستان می‌گفت مردم برجام را دوست دارند؛ مطالب انتقادی را نگو

سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه بدون تعارف گفت: در سال 1400 هم با شما صحبت کردم و فکر می‌کنم برخی از آسیب‌های سیاسی کشور ما را گرفته است و بسیاری از توانمندی‌ها به همین خاطر زمین گیر شده است یکی از آنها همین بحث تعارف است، کشور را با نمایش و تعارف نمی‌توان اداره کرد.

بنا بر گزارش مهر، جلیلی افزود: در عرصه کار سیاسی موضوع محبوبیت بسیار پیش می‌آید به خاطرم هست زمانی که برجام مطرح شد، نقدهای جدی را مطرح کردیم و شش جلسه در مجلس موارد پخش شد برخی از دوستان همان زمان به ما ایراد می‌گرفتند، همان دوستانی که بعداً مانند ما به برجام انتقاداتی داشتند می‌گفتند درست است که انتقاد وارد است اما فضای کشور به گونه‌ای است که مردم برجام را دوست دارند و این مطالب را نگو، می‌گفتم وظیفه ما این است که صادقانه این موارد را به مردم بگوییم و یکی از روزنامه‌ها هم تیتر کرد و کسانی می‌گفتند تحریم‌ها با برجام لغو می‌شود و ما می‌گفتیم این‌طور نمی‌شود و خیلی از این‌ها متاسفانه باقی خواهد ماند.

او ادامه داد: برخی می‌گفتند 8 سال دیگر تعلیق می‌شود که آن 8 سال دیگر همان شش ماه پیش بود. که بلافاصله بعد از آن روزی که موعد 8 سال بود اطلاعیه دادند کشورهای اروپایی که این کار را هم نخواهیم کرد، من این را همان زمان بیان می‌کردم برخی می‌گفتند نه بیان نکنید مردم از برجام خوششان آمده اما من می‌گفتم فردا همین مردم از ما سوال می‌کنند که ما که می‌دانستید چرا نگفتید.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان