قیمت خانه در زنجان / برای خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در زنجان چقدر باید هزینه کرد؟

بررسی‌های میدانی از بازار مسکن شهر زنجان، بیانگر آن است که با بودجه حدود ۱.۵ میلیارد تومان می‌توان در این شهر آپارتمانی کوچک‌متراژ خریداری کرد. همچنین داشتن بودجه‌ای با کف حدودی ۲.۵ میلیارد تومان، این امکان را فراهم می‌کند تا متقاضیان، واحدی با متراژ بالاتر از ۹۰ متر خریداری کنند.

قیمت خانه در زنجان / برای خرید آپارتمان 100 متری در زنجان چقدر باید هزینه کرد؟

زنجان مرکز استان کوچکی در غرب ایران با همین نام است. گزارش مرکز آمار ایران از تورم فصلی مسکن استان‌ها در بهار 1402 که آخرین گزارش رسمی از چنین آماری است نشان می‌دهد، استان زنجان بین دیگر استان‌ها رتبه چهاردهم را داشته و تورمی حدود 20 درصد را تجربه کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز،بررسی آگهی‌های فروش خانه در شهر زنجان می‌دهد، هنوز می‌توان با بودجه زیر دو میلیارد تومان در این شهر خانه خرید. برای مثال، اکنون واحدی 54 متری در محدوده میثاق که ساخت آن به سال 1388 بازمی‌گردد، یک میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

داشتن بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان، انتخاب‌های بیشتری را در سبد خرید متقاضیان قرار می‌دهد. همچنین این بودجه، زمینه خرید تعدادی آپارتمان با متراژ بالاتر از 80 متر را نیز فراهم می‌کند. اکنون آپارتمانی 78 متری در محدوده میرداماد و ساخت سال 1391، دو میلیارد و 340 میلیون تومان تعیین قیمت شده است. همچنین آپارتمانی 100 متری و 6 ساله در محدوده سهروردی، دو میلیارد و 800 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت خانه در زنجان / برای خرید آپارتمان 100 متری در زنجان چقدر باید هزینه کرد؟

بودجه بین سه تا چهار میلیارد تومان، آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ بیشتری را سر راه خریداران در دیگر مناطق این شهر قرار می‌دهد. در این راستا مالک آپارتمانی 93 متری در خیابان سعدی، واحد هفت‌ساله خود را سه میلیارد و 550 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است.

همچنین برای آپارتمانی 115 متری و ساخت سال 1400 در خیابان کشاورز، قیمتی معادل سه میلیارد و 990 میلیون تومان تعیین شده است. برای خرید آپارتمان نوساز در زنجان نیز باید بودجه‌ای حدود سه میلیارد تومان را به‌ عنوان کف قیمتی در نظر گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان