یامگا نه؛رامین رضاییان در استقلال!

رامین رضاییان در لیست قطعی خرید استقلال قرار دارد و باشگاه استقلال به طور جدی خواهان عقد قرارداد با این بازیکن شده است.

یامگا نه؛رامین رضاییان در استقلال!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در روزهای اخیر مذاکراتی از سوی رابطان باشگاه استقلال با این بازیکن انجام شده اما قرار است در روزهای باقی‌مانده، مذاکرات با رامین رضاییان به طور جدی‌تر دنبال شود تا شرایط مالی درخواستی این بازیکن مورد بررسی قرار بگیرد.
نکونام در صحبت‌هایی که اخیراً با مدیران باشگاه استقلال داشته تأکید کرده که رامین رضاییان را به جای کوین یامگا می‌خواهد و اگر بازیکن فرانسوی به دلیل آسیب‌دیدگی به فصل بعد نرسد، رضاییان بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی این بازیکن است. استدلال سرمربی استقلال در جذب رضاییان و جابه‌جایی این بازیکن با یامگا(در صورت نرسیدن به فصل جدید) کاملاً درست است چون رضاییان هم شم گلزنی دارد و هم شم موقعیت‌سازی و از نظر فنی شباهت‌های زیادی با یامگا دارد و در پست گوش راست می‌تواند نیازهای استقلال را در لیگ آتی برطرف کند.
حال اینکه جذب رضاییان به سرانجام برسد یا خیر، روشن نیست اما با توجه به اینکه نام او در بین نفرات قطعی نکونام برای فصل بعد قرار گرفته، باشگاه استقلال همه تلاش خود را خواهد کرد تا شاید این بازیکن را برای فصل جدید به خدمت بگیرد.
رضاییان در مذاکرات اولیه با باشگاه استقلال اعلام کرده اگر لژیونر نشود پیشنهاد این باشگاه را به طور جدی دنبال خواهد کرد و باید دید در روزهای آتی آیا این بازیکن که استعداد قابل توجهی دارد، به جرگه لژیونرهای فوتبال ایران خواهد پیوست یا اینکه در نهایت در یک انتقال پر سروصدا راهی استقلال خواهد شد و پیراهن آبی را به تن خواهد کرد.
این اتفاق در شرایطی که پرسپولیس هیچ تمایلی برای بازگرداندن رامین رضاییان به تیم خود ندارد، می‌تواند به عنوان یک برگ برنده برای استقلال در فصل آتی باشد و این تیم را در جناح راست با زوج رضاییان و حردانی به تیمی رعب‌آور تبدیل سازد.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان