دلیل ممنوع بودن فوتبال در بعضی از ورزشگاه‌های ایران

رئیس فدراسیون فوتبال معتقد است که ممنوعیت برگزاری مسابقات در ورزشگاه‌هایی که دارای ایراد هستند، به دلیل حفظ امنیت جانی تماشاگران است.

دلیل ممنوع بودن فوتبال در بعضی از ورزشگاه‌های ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه برگزاری فوتسال جام سفیر در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال جهت حضور در جام‌جهانی گفت: جلسه‌ای با سرمربی تیم ملی فوتسال داشتیم و در این جلسه عنوان شد که تیم‌های دیگر مانند فرانسه هزینه‌های کلانی کرده‌اند. با این حال ما هم بازی‌های تدارکاتی خیلی خوبی برنامه‌ریزی کرده‌ بودیم که انجام شد، همچنین به تعهداتمان به بازیکنان و کادر فنی عمل کردیم. همچنین تا شروع جام‌جهانی در شهریورماه، مسابقات تدارکاتی را در فیفادی‌ها برای تیم ملی فوتسال پیش‌بینی کرده‌ایم.

وی افزود: تیم ملی فوتسال یک تیم جوان است که میانگین سنی آن خیلی پایین است و باید انتظاراتی در حد خودش داشته باشیم. این جوانگرایی ممکن است در نتیجه تاثیر خاص را داشته باشد و وحید شمسایی هم این ارزیابی را دارد اما مجموعه فوتبال تصمیم گرفته جوان شدن تیم صورت بگیرد.

تاج با اشاره به اینکه قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال هم تمدید می‌شود، درباره آخرین وضعیت اضافه شدن یک دستیار خارجی به کادرفنی تیم ملی فوتسال، اظهار داشت: شمسایی یک مربی خارجی را به عنوان دستیار معرفی کرده است که صحبت‌های لازم برای حضور او شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره سخت‌گیری این فدراسیون در برگزاری بازی‌های لیگ در ورزشگاه استاندارد برای فصل آینده گفت: برگزاری مسابقات ورزشگاه‌های غیراستاندارد جایز نیست، اگر اتفاقی جسمی برای هواداران بیفتند ما مسئولیم، وقتی در بازی پرسپولیس و مس در شرایطی که 35 هزار بلیط فروخته شده، 80 هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند، مسئولیت دارد. آنها روی سکوهایی که مقام نیست می‌نشینند.این اتفاق را فرض کنید در ورزشگاه‌های دیگری که اسم نمی‌برم رخ بدهد

وی تاکید کرد: تمام ایرادات ورزشگاه‌ها شناسایی شده و به همه مدیران باشگاه‌ها ابلاغ شده است و فدراسیون فوتبال مصمم است که در صورت رفع نشدن این ایرادات، بازی‌ها در ورزشگاه‌ها بازی برگزار نخواهد شد و اسامی استادیوم‌ها به اطلاع هواداران خواهد رسید. پادرمیانی مدیر و نماینده هم راهگشان نخواهد بود، چون پای جان هواداران در میان است.

تاج یادآور شد: در برخی از ورزشگاه‌ها مجوز بازی با حضور محدود هواداران برگزار خواهد شد. همچنین علاوه بر رفع ایرادات که شامل ورودی و خروجی مجزا برای بانوان و آقایان است، باید بلیط فروشی هم به صورت الکترونیک انجام شود. در استان‌ها از استاندار و نماینده و همه پای کار بیایند، وزارت ورزش هم پای کار آمده است و امیدواریم به زودی شاهد رفع ایرادات همه استادیوم‌ها باشیم.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان