نظر مراجع تقلید درباره همجنس گرایی

رابطه نادرست و غیرشرعی همجنس بازی علاوه بر مساله کاهش نسل مضرات بسیار دیگری هم برای بشر در پی دارد.

نظر مراجع تقلید درباره همجنس گرایی

به گزارش پایگاه فکر و فرهنگ مبلغ، رابطه نادرست و غیرشرعی همجنس بازی علاوه بر مساله کاهش نسل مضرات بسیار دیگری هم برای بشر در پی دارد. 

بحث فساد نسل تنها به معنی کاهش کمیت انسان ها نیست؛ بلکه به معنی فساد روحی، فیزیولوژی، اجتماعی و معنوی بشر نیز می باشد. که در یک خانواده ناقص و شکل گرفته بر مبنای روابط جنسی و غیر طبیعی حاصل می شود. به عبارت روشن تر با گسترش همجنس گرایی ازدواج به عنوان یکی از مهم ترین اصول سعادت بشری متروک و مهجور می شود و نتایج منفی این امر دامن گیر جامعه می گردد.

در ادامه نظر برخی از علما درخصوص عمل لواط یا همجنس گرایی را می‌خوانید:

امام خمینی

سؤال

شخص بالغی با شخص بالغ دیگری عمل لواط انجام داده، بعد از ده سال چون مسأله را نمی دانسته با خواهر لواط دهنده ازدواج کرده و اکنون دو فرزند دارند. آیا عقد آنها صحیح است؟ و آیا لواط کننده لازم است خود را به امام و یا حاکم شرع معرفی بکند تا حد شرعی را بر او جاری کنند، یا اگر بین خود و خدایش توبه کند کافی است؟

جواب

عقد باطل است، و معرفی لازم نیست، و اولاد حکم حلال را دارد.

سؤال

اگر کسی در اثر جهل به حکم شرعی با خواهر کسی که با او لواط نموده ازدواج نماید و بعد از گذشت چندین سال با چند فرزند اکنون متوجه حرمت ازدواج شده باشد، با در نظر گرفتن حیثیت فرد، اکنون تکلیف شرعی چیست؟

جواب

اگر دخول محقق شده به لواط دهنده ولو به کمتر از ختنه گاه عقد ازدواج باطل است، و باید از هم جدا شوند، و با فرض جهل بچه ها حکم حلال زاده دارند.

آیت الله خامنه ای 

سؤال

سلام. دو پسر باهم لواط کرده اند ولی بعداً توبه کرده اند. و فعلاً دخول کننده با خواهر دخول شونده ازدواج کرده ولی قبل از ازدواج از سایت های معتبر شرعی خوانده بوده که چون توبه کرده میتواند با خواهر وی ازدواج کند. ولی بعدا در سایتی اتفاقی خوانده که باید از خواهر دخول شونده جدا شود!
آیا باید جدا شوند یا نه میتوانند ادامه زندگی دهند! یاعلی

جواب

سلام علیکم؛ خداوند بزرگ توبه همه ما گنهکاران را قبول بفرماید ولی ازدواج اینها با یکدیگر حرام ابد هست و چون عقد باطل هست اصلاً به یکدیگر محرم نیستند و باید از یکدیگر جدا شوند و نیازی به طلاق هم نیست. یاحقّ.

آیت الله سیستانی 

سؤال

شخصی با کسی لواط نموده آیا می تواند با خواهر او ازدواج کند؟

جواب

مادر و خواهر و دختر پسر نابالغی که لواط داده بر لواط کننده - در صورتی که بالغ بوده - حرام می شود. هرچند کمتر از ختنه گاه داخل شود و همچنین است بنابر احتیاط لازم اگر لواط دهنده بالغ باشد یا آن که لواط کننده بالغ نباشد. ولی اگر یقین به دخول ندارد (گمان یا شک دارد)، بر او حرام نمی شوند. همچنین مادر و خواهر و دختر لواط کننده بر لواط دهنده حرام نیست.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر