عکس ؛ ایران در مراسم اختتامیه المپیک؛ با یک پرچمدار، گرمکن و بدون لباس فرم!

مراسم اختتامیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور پرچمدار ایران برگزار شد.

عکس ؛ ایران در مراسم اختتامیه المپیک؛ با یک پرچمدار، گرمکن و بدون لباس فرم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم اختتامیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس در ورزشگاه  ملی فرانسه برگزار شد. برخلاف مراسم افتتاحیه که روی رود سن برگزار شد، فرانسوی ها برای اختتامیه از این ایره پردردسر دست کشیده و به سیاق روال همیشگی مراسم را برگزار کردند. در این مراسم مشعل المپیک که به شکل یک گوی نورانی طراحی شد نیز خاموش شد.

حضور پرچمداران کشورهای مختلف با پرچم کشورهای متبوع یکی از برنامه های اصلی مراسم اختتامیه بود. از ایران نیز فاطمه مجلل قایقران ایرانی به عنوان پرچمدار در اختتامیه حضور داشت. این درحالی بود که کمیته ملی المپیک اعلام کرده بود در مراسم اختتامیه، دو ملی‌پوش تکواندو و قایقرانی پرچمدار هستند اما ظاهرا آرین سلیمی قهرمان تکواندوی المپیک در مراسم حضور نیافت و فاطمه مجلل ملی پوش قایقرانی به تنهایی پرچم را حمل کرد. در تنها عکسی که از این مراسم مخابره شده، تنها فاطمه مجلل با عنوان پرچمدار پرچم ایران را در دست دارد. این درحالیست که همه کشورها با توجه به پروتکل کمیته بین المللی المپیک مبنی بر برابری جنسیتی با دو پرچمدار مرد و زن در اختتامیه حضور داشتندـ

ورزشکار ایران با گرمکن سفید و سبز در مراسم رژه اختتامیه حضور داشت. ظاهرا بعد از جنجالی که درباره لباس های فرم ایران در افتناحیه به راه افتاده بود، ترجیح داده شد که پرچمدار با لباس گرمکن که البته کمتر انتقاد به همراه داشت در این مراسم شرکت کند. 

کاروان ایران با کسب 12 مدال (3 طلا، 6 نقره و 3 برنز) در دو رشته تکواندو و کشتی و کسب رتبه 21 به کار خود در المپیک 2024 پاریس پایان داد.

عکس ؛ ایران در مراسم اختتامیه المپیک؛ با یک پرچمدار، گرمکن و بدون لباس فرم!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر