طرز تهیه پینچیتو خانگی فوق العاده خوشمزه

شما علاقه مندان به آشپزی های خانگی می توانید با طرز تهیه پینچیتو خانگی آشنا شوید. یک جوجه با طعم و مزه فوق العاده که برای پذیرایی در مهمانی ها نیز گزینه مناسبی است.

طرز تهیه پینچیتو خانگی فوق العاده خوشمزه

پینچیتو یک نوع مرغ ویژه خانگی بوده که می توانید با رسپی متنوع آن آشنا شوید. طرز تهیه پیتچیتو خانگی با یک دستور ساده را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

برای داشتن یک مرغ با طعم ویژه خانگی در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه جوجه کباب حلزونی و جوجه کباب زرشکی با طعم های متنوع خانگی را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

طرز تهیه پینچیتو

مواد اولیه:

  • پودر زیره: نصف قاشق چای خوری
  • سیر: 2 حبه
  • پود تخم گشنیز: نصف قاشق چای خوری
  • پودر آویشن: نصف قاشق چای خوری
  • پاپریکا: 1 قاشق چای خوری
  • آب لیمو: 2 قاشق غذاخوری
  • سینه مرغ: 500 گرم
  • روغن زیتون: 2 قاشق غذاخوری
  • فلفل و نمک: به میزان لازم

طرز تهیه پینچیتو:

ادویه‌ های ذکر شده را با مقداری آبلیمو ترکیب کرده و کنار بگذارید تا ادویه‌ ها مزه‌ دار شود. مقداری نمک، فلفل سیاه، و روغن به ادویه‌ ها اضافه کرده و مجدد کمی هم زد و کنار بگذارید تا یک طعم دهنده ویژه داشته باشید. سینه‌ های مرغ را به برش‌ های یکسان و مناسب خرد کنید. در این بخش باید سینه‌ های مرغ برش زده شده را درون سیخ‌ های چوبی قرار داده و کنار بگذارید.

روش تهیه پینچیتو

سیخ‌ های جوجه را درون ادویه‌ های طعم دهنده قرار داده و به غلطانید تا به خوبی جوجه‌ ها مزه‌ دار شود. مواد را به مدت یک تا دو ساعت درون یخچال قرار داده تا به خوبی مرینیت شود. مواد را از درون یخچال خارج کرده و درون تابه گریل یا روی زغال کباب کنید.

در این مرحله از طرز تهیه پینچیتو یک تابه گریل روی حرارت قرار داده بعد از اینکه داغ شد، سیخ‌ های جوجه را درون آن قرار داده و با حرارت ملایم زمان دهید تا مرغ‌ ها کباب شود. طرف دیگر مرغ‌ ها را نیز سرخ کرده و از روی حرارت بردارید. این جوجه ساده خانگی را می‌ توانید با نان و برنج نیز سرو نمایید. طعم این جوجه بسیار فوق العاده بوده و یک جوجه خانگی عالی می‌ باشد.

شما می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌ های خود نیز از این جوجه استفاده کنید. همچنین می‌ توانید انواع دیگر از کباب‌ های خانگی را با همین دستور تهیه نمایید. شما می‌ توانید کباب چنجه و کباب گوسفند را نیز با همین روش مرینیت کرده و کباب کنید.

رسپی پینچیتو

برای آماده کردن این جوجه بهتر است تا از سینه مرغ استفاده کنید. همانطور که اشاره شد، شما می‌ توانید از جایگزین راسته گوساله یا گوسفندی نیز استفاده نمایید. مدت زمان مرینیت کردن این جوجه نیز بسیار مهم می‌ باشد. هرچقدر جوجه بیشتر درون مواد مزه‌دار شود طعم آن بهتر خواهد شد.

برای اینکه جوجه بافت بهتری داشته باشد نیز می‌ توانید از مقدار آب لیمو و روغن استفاده کنید. شما در صورت دلخواه می‌ توانید از کره ملایم شده نیز استفاده نمایید. ادویه‌ های پاپریکا، پودر سیر و یا سیر رنده شده نیز در این جوجه طعم فوق العاده‌ ای خواهد داشت که به شما توصیه می‌ کنیم از این ادویه‌ ها نیز برای طعم‌ دار شدن استفاده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر