تهیه و تصویب ۵۵ طرح توسعه و عمران شهری در گلستان

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: تا پایان دولت دوازدهم ۲۷ طرح توسعه و عمران شهری با اعتبار بیش از ۱۷ میلیاردتومان تهیه و تصویب شده بود که در ۳۳ ماه فعالیت دولت سیزدهم این تعداد به ۵۵ طرح با بیش از ۵۴.۷ میلیارد تومان افزایش یافت.

تهیه و تصویب 55 طرح توسعه و عمران شهری در گلستان

به گزارش خبرآنلاین به نقل از تسنیم سیدمحمد حسینی اظهار داشت: 20 شهر مشمول اجرای طرح بازآفرینی شهری هستند که طرح‌های لازم برای این شهرها تهیه و تصویب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به تهیه و تصویب طرح‌های توسعه و عمران شهری در استان گفت: تا پایان دولت دوازدهم 27 طرح توسعه و عمران شهری با اعتبار بیش از 17 میلیاردتومان تهیه و تصویب شده بود که در 33 ماه فعالیت دولت سیزدهم این تعداد به 55 طرح با بیش از 54.7 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی افزود: جمعیت بهره‌بردار از طرح‌های توسعه و عمران شهری نیز در این بازه زمانی از 957 هزار نفر به یک میلیون و 868 هزار نفر افزایش پیدا کرده است. 

حسینی با اشاره به افزایش چند برابری مساحت نوسازی شده در دولت سیزدهم بیان داشت: مساحت نوسازی شده در شهرهای استان از 75 هزار و 200 مترمربع تا سال 1400 به بیش از 303 هزار مترمربع در حال حاضر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهایی که در قالب طرح بازآفرینی شهری در استان نوسازی شده است در حدود سه سال اخیر از یکهزار و 223 واحد به بیش از 6 هزار و 360 واحد رسید. آسفالت معابر شهری نیز 42 هزار مترمربع بود که در یک اقدام جهادی به 672 هزار مترمربع رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: در سکونتگاه‌های غیررسمی در حاشیه شهرهای استان نیز 3 پروژه بازآفرینی به اعتبار 38 میلیارد تومان  و در بافت‌های فرسوده نیز 6 پروژه با 48 میلیارد تومان اجرایی شده است. همچنین تعداد پروانه‌های ساختمانی صادرشده در محدوده‌های بازآفرینی شهری نیز به یکهزار و 515  واحد افزایش پیدا کرد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان