نقش مهم خبرگزاری ها در انعکاس اخبار مناسبت های مذهبی و ملی /پیگیری نصب تندیس خبرنگار شهید در شهر کرمان

انجم شعاع با اشاره به تاثیر شگرف رسانه ها در جهان امروز گفت : خبرگزاری ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت های مذهبی و ملی دارند.

نقش مهم خبرگزاری ها در انعکاس اخبار مناسبت های مذهبی و ملی /پیگیری نصب تندیس خبرنگار شهید در شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  نشست هم اندیشی انجمن مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیرامون افزایش تعاملات و نیز راهکارهای مناسب جهت پوشش مطلوب‌تر مناسبت‌های مذهبی و ملی برگزار شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این مراسم با اشاره به تاثیر شگرف رسانه‌های آنلاین و برخط در جهان امروز گفت: خبرگزاری‌ها نقش مهمی در انعکاس اخبار مناسبت‌های مذهبی و ملی و اقناع افکارعمومی دارند.

حسین انجم شعاع با مفید و اثربخش ارزیابی کردن فعالیت خبرگزاری‌های استان کرمان در پوشش خبری مناسبت‌های مذهبی و ملی افزود: باید با افزایش همفکری‌ها و هماهنگی‌ها با کمک ابزار رسانه در جهت توسعه کمی و کیفی پوشش خبری اخبار مناسبت‌ها اقدام کرد.

وی اعلام کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان متشکل از 35 عضو است که وظیفه برنامه ریزی، هماهنگی و ساماندهی را در سطح استان کرمان بر عهده دارد.

او گفت: در طول سال برای برگزاری 25 مناسبت مذهبی و ملی از سوی این شورا با هماهنگی و مشارکت سایر نهادها ، برنامه ریزی می‌شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: سعی بر این است تا برگزاری کلیه مراسم از ظرفیت‌های مردمی و تشکل‌ها بیشتر استفاده شود.

وی همچنین قول داد نصب مجدد تندیس خبرنگار شهید، تندیس امام خمینی (ره) و نیز تندیس نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر در شهر کرمان را از طریق شهرداری پیگیری نماید.

در این مراسم همچنین مدیران خبرگزاری‌های استان کرمان به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص چگونگی انعکاس هر چه بهتر اخبار مناسبت‌ها پرداختند و در نهایت تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان