مقامات امنیتی اسرائیل: اگر توافق نشود، اسرا مُرده به خانه بازمی‌گردند

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی بر این باور هستند که اگر به‌زودی توافقی برای تبادل اسرا حاصل نشود، تعداد بیشتری از آن‌ها مرده به خانه باز خواهند گشت.

مقامات امنیتی اسرائیل: اگر توافق نشود، اسرا مُرده به خانه بازمی‌گردند

به گزارش خبرآنلاین از ایسنا، خانواده‌های اسرای صهیونیست در غزه می‌گویند مقصود از اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی این است که دستیابی به توافق تبادل اسرا منتفی است.

نتانیاهاهو امروز سه‌شنبه گفته بود اطمینانی از حصوص توافق با حماس وجود ندارد.

او همچنین مدعی شد: هدف ما حذف حماس است و قدم به قدم به آن نزدیک می‌شویم. کنترل محور فیلادلفیا و گذرگاه رفح را به دست گرفتیم و از آن‌ها عقب‌نشینی نخواهیم کرد. ما می‌خواهیم دارایی‌های امنیتی استراتژیک خود را در برابر فشارهای زیاد از داخل و خارج حفظ کنیم.

خانواده اسرای اسرائیلی می‌گویند کابینه رژیم صهیونیستی در روز هفتم اکتبر، اسرا رها کرد و اکنون برای همیشه آن‌ها را رها می‌کند.

دور جدید مذاکرات آتش‌بس غزه روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در دوحه برگزار شد و بدون دستیابی به توافق مورد اجماع پایان یافت. این مذاکرات قرار است روز چهارشنبه در قاهره از سر گرفته شود.

شهرک‌نشینان صهیونیست شنبه شب با برپایی تظاهرات‌های گسترده در مناطق مختلف اراضی اشغالی، خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه شدند.

آن‌ها نتانیاهو را مسئول شکست مذاکرات دانسته و تأکید کردند شروط جدیدی که نتانیاهو برای توافق اعلام کرده است مانع دستیابی به آن خواهد شد.

این خانواده‌ها دوشنبه نیز در جریان سفر «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به اراضی اشغالی در مقابل کاروان او در تل‌آویو دست به تظاهرات زدند و خواستار انعقاد توافق فوری شدند.

امروز ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد جسد 6 اسیر اسرائیلی را از خان‌یونس در غزه کشف کرده است.

در همین رابطه روزنامه «وال استریت ژورنال» نوشت: مقامات امنیتی اسرائیل بر این باورند که اگر به زودی توافقی برای نجات اسرا حاصل نشود، تعداد بیشتری از آن‌ها مرده به خانه باز خواهند گشت. اکثر این مقامات همچنان اصرار دارند که دستیابی به توافق تنها راه آزادی اسرای غزه است.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان