تیگو ۷ جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت ۸۴۰ میلیونی! / عکس

آخرین شاسی‌بلند چری یعنی تیگو ۷ اسپرت به طرز عجیبی شبیه یک لندروور است. رسانه‌های چینی می‌گویند که این خودرو در ماه سپتامبر عرضه می‌شود و قبلاً در نمایندگی‌ها دیده شده است.

تیگو 7 جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت 840 میلیونی! / عکس

امیرمسعود عابدین_ جایی که چری تیگو 7 اسپرت بیشترین شباهت را به لندرور دارد، در قسمت جلویی است. جلوپنجره مشبک تیگو 7 جدید به‌شدت یادآور محصولات لندروور و رنجروور است. حتی چراغ‌های روشنایی روز نیز مشابه رنجروور ایووک هستند.

تیگو 7 جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت 840 میلیونی! / عکس

اگرچه چری این خودرو را تیگو 7 می‌نامد، اما نسخه اسپرت آن ارتباط نزدیکی با خودروهای دیگر با نام تیگو 7 ندارد، چرا که بسیار شبیه به چری تانسو 06 است که در خارج از چین با نام Jaecoo J7 شناخته می‌شود.

تیگو 7 جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت 840 میلیونی! / عکس

در کناره‌ها، این خودرو با دستگیره مخفی درها و ستون‌های مشکی‌رنگ عرضه می‌شود. با وجود تمرکز بیشتر تیگو 7 اسپرت بر جمع‌وجور بودن و شهری بودن، اما یک محفظه ذخیره‌سازی بین ستون‌های C و D در سمت چپ خودرو نصب شده است.

تیگو 7 جدید، کپی دقیق از رنجروور با قیمت 840 میلیونی! / عکس

در داخل، تیگو 7 اسپرت و چری تانسو 06 تقریباً یکسان هستند. چری تیگو 7 اسپرت دارای صفحه‌نمایش کیلومتر شمار شناور و صفحه‌نمایش اطلاعات سرگرمی بزرگ به همراه یک دسته‌دنده بزرگ است.

جزئیات پیشرانه چری تیگو 7 اسپرت اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که این خودرو از مشخصات مشابه تانسو 06 استفاده کند. این بدان معناست که این خودرو دارای یک موتور 1٫6 توربو با حداکثر قدرت 194 اسب بخار و گشتاور 290 نیوتون‌متری خواهد بود. این موتور با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه تر هماهنگ شده است. انتظار می‌رود قیمت این خودرو حدود 14 هزار دلار (840 میلیون تومان) باشد.

منبع: carnewschina

322

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان