بوژوویچ: از بازیکنانم میخواهم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند

سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: در بازی‌های گذشته شانس‌هایی برای گل زدن خلق کردیم اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم ولی از بازیکنانمان می خواهم که در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند.

بوژوویچ: از بازیکنانم میخواهم در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند

به گزارش خبرآنلاین از اهواز، میودراگ بوژوویچ در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی قبل را واگذار کردیم این بازی از اهمیت زیادی برای ما دارد. این بازی در حقیقت فرصتی است که ما بتوانیم خودمان را پیداکنیم.

وی افزود: در حقیقت استقلال تهران حریف ساده‌ای نیست اما در یک روز و یک مسابقه تیم مدعی مشخص نمی‌شود و هر تیم می‌تواند از سد تیم‌های مدعی عبور کند . به هر حال ما احترام خاصی برای استقلال تهران قائل هستیم و این تیم را آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: این امیدواری در ما وجود دارد تا بتوانیم نتایج بهتری را بدست بیاوریم. برای بازی فردا خوشبختانه تمام بازیکنانم را در اختیار دارم.

بوژوویچ گفت: در بازی‌های گذشته شانس‌هایی برای گل زدن خلق کردیم اما در زدن ضربات نهایی دقت لازم را نداشتیم ولی از بازیکنانمان می خواهم که در زدن ضربات نهایی دقت لازم را داشته باشند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره پورحمیدی و استفاده از او در بازی با استقلال عنوان کرد: تا شروع بازی 24 ساعت زمان داریم و با همکارانمان به این نتیجه می‌رسیم که به چه بازیکنانی بازی دهیم. من هیچ وقت دروازه‌بان را در گل‌خوردن مقصر نمی‌دانم و همه تیم مقصرند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تمرین‌های تیمش را به تهران منتقل می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در مرحله بدنسازی هستیم تمرینات تیم را به تهران انتقال می‌دهیم. در اهواز نیز زمینی برای تمرین در اختیار ما گذاشته‌اند که البته هنوز زیاد آماده نیست. کیفیت این زمین در حد یک تیم لیگ برتری نیست. باشگاه در تلاش است که زمین بهتری را برای ما فراهم کند.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان