کارشناس فوتبال: شانس پرسپولیس بیشتر است، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد

ایمان عالمی، کارشناس فوتبال، معتقد است که در حال حاضر شانس پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر بیشتر است چرا که سرنوشت در دستان خودشان است. با این حال، او تاکید می‌کند که در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و تا دو هفته دیگر، ممکن است شاهد تغییر دوباره در صدر جدول باشیم.

کارشناس فوتبال گفت: اکنون هم اگرچه روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است چون سرنوشت دست خودش است اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد تا هفته پیش سرنوشت قهرمانی دست استقلال بود.

ایمان عالمی درگفت و گو با فارس در مورد کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در دو هفته پایانی اظهار داشت: در اوج کورس قهرمانی هستیم و هر لحظه ممکن است اتفاقاتی رخ بدهد که همه چیز در جدول لیگ تغییرکند. استقلال مقابل نساجی مازندران با همان استراتژی همیشگی به میدان آمد اما نساجی با توجه به تغییراتی که داشت و نتایج خوبی که گرفته بود به دیدار استقلال آمد. از سویی دیگر خود را در خطر سقوط می دیدید. استقلال هم با تمام وجود به میدان آمد.

وی افزود: بازیکنان استقلال در این فصل همگی با غیرت و با تمام وجود بازی کردند اما این باشگاه از ابتدای فصل نوساناتی در رابطه مدیریت باشگاه و سرمربی داشت. دیروز هم آبی پوشان تمام تلاش شان را کردند که امتیاز بگیرند اما همانطوریکه در لیگ برتر انگلیس صدر جدول رقابت فشرده ای را شاهد بودیم و صدر مدام تغییر می کرد در فوتبال ما همین اتفاق ممکن است رخ بدهد.

مربی تیم مس کرمان تاکید کرد: دو هفته دیگر تا پایان لیگ برتر باقی مانده و صدر جدول بازهم تغییر خواهد داشت و صدر جدول دست به دست خواهد شد.پرسپولیس تیم پرمهره ای است که با تعویض هایی که انجام می دهد در جریان مسابقه قدرتمندتر میشود اما استقلال درنیم فصل نقل و انتقالاتی فقط توانست ماشاریپوف و داسیلوا را جذب کند که این دو نفر هم به استقلال کمک کردند.

عالمی در مورد اینکه ساکت الهامی گفته بود استقلالی ها در دیدار با نساجی بیشتر حواس شان به نتیجه بازی با پرسپولیس بوده تا بازی با نساجی گفت: این نگاه این مربی است و قابل احترام است اما وقتی تیمی در میدان مشغول بازی است تمام ارکانش درگیر آن مسابقه هستند و به فکر جایی دیگر نیستند. استقلال با همین استراتژی و و همین نفرات و همین کادرفنی هفته ها صدرنشین لیگ برتر بوده و این فلسفه مربیگری نکونام است و بازیکنان استقلال هم تلاش می کنند با قهرمان شدن دل هواداران استقلال را شاد کنند.

وی در مورد کنایه مورایس به شیوه بازی استقلال و استفاده از واژه بوم بوم، گفت: هر تیمی روش بازی خودش را دارد و نگاه هر کسی هم محترم است. استقلال در برخی مسابقات این فصل دست به ریسک هم زده و بازی تهاجمی ارایه کرده  اتفاقا نتیجه هم گرفته است. اکنون هم اگرچه روی کاغذ شانس پرسپولیس بیشتر است چون سرنوشت دست خودش است اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد تا هفته پیش سرنوشت قهرمانی دست استقلال بود و همه می گفتند شانس قهرمانی استقلال بیشتر است بنابراین بازهم صدر جدول ممکن است تغییر کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان