علی پروین "در گوش" سروش رفیعی چه گفت؟

در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس دو شماره ۷ سابق و فعلی این تیم با هم صحبت کردند.

علی پروین "در گوش" سروش رفیعی چه گفت؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛پیش از ظهر امروز و در فاصله دو روز مانده تا بازی حساس پرسپولیس مقابل شمس آذر در قزوین تعدادی از نامداران و پیشکسوتان پرسپولیس در محل تمرین این تیم حاضر شدند تا هم به لحاظ اتحاد و همدلی با بازیکان و کادر فنی اتفاقی رقم زده باشند هم اینکه در آستانه دو بازی حساس تا پایان فصل به اعضای تیم خودشان روحیه بدهند.

در گزارش ورزش سه آمده است:در این بین علی پروین دقایقی با اوسمار صحبت کرد اما اتفاق جالب اینجا بود که اسطوره سرخ‌ها دقایقی با سروش رفیعی هم صحبت کرد.

شماره 7 افسانه‌ای پرسپولیس دقایقی به صورت خصوصی با شماره 7 فعلی این تیم صحبت کرد که محتوای این گفت و گو می‌تواند جالب باشد.

البته احتمالا به خاطر تعویض سروش رفیعی بین دو نیمه بازی با استقلال خوزستان پروین در باره آن مسابقه و دو دیدار پیش رو نکاتی فنی را به او گوشزد کرده باشد.

پروین در شرایطی با سروش رفیعی به صورت خصوصی صحبت کرده که چند سال قبل از امید عالیشاه به شکلی ویژه تعریف و تمجید کرده و او را بهترین بازیکن فوتبال ایران خطاب کرده بود. اتفاقی که کاپیتان پرسپولیس در این فصل تا حدود زیادی به تائیدش کمک کرده و نمایش‌های درخشان متعددی برای تیم خود ارائه داده است.

251 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان