طرز تهیه ذرت تامالس غذای محبوب مکزیکی

برای تهیه یک غذای مکزیکی متفاوت با استفاده از ذرت تامالس می تواند گزینه ای بسیار عالی و مناسب برای تهیه باشد. برای تهیه نیاز به مواد های اولیه در دسترس مانند سیر، پیاز و فیله گوشت و &#۸۲۳۰; دارید.

طرز تهیه ذرت تامالس غذای محبوب مکزیکی

این غذا جز  محبوب و پرطرفدار ترین غذای مکزیکی می باشد که با داشتن ظاهری متفاوت می تواند گزینه عالی برای تهیه یک غذای مکزیکی متفاوت و پذیرایی از مهمان ها باشد. ذرت تامالس شباهت زیادی به پوره دارد اما دارای طعمی متفاوت می باشد. یکی از محبوب ترین غذاهای کوبا می باشد. طرز تهیه ذرت تامالس با روشی اصلی و طعمی باور نکردی در این مطلب قرار گرفته شده است.

تاماله، کاچی کرمانی و سالاد گرجی سه نوع دیگر از انواع پیش غذا می باشند که تاماله جز یکی از غذا و یا پیش غذاهای مکزیکی می باشد که هم به عنوان شام، ناهار و یا حتی به عنوان پیش غذا می توان تهیه کرد. برای تهیه کافی است تا بر روی لینک قرار گرفته شده کلیک نمایید. برای تزئین ذرت تامالس می توان از انواع سبزیجات معطر مانند جعفری و گشنیز به دلخواه استفاده و همانطور از انواع سس هم برای سرو استفاده کرد.

ذرت تامالس خوش طعم

مواد لازم

  • بلال کامل 800 گرم
  • گوشت فبله گوساله 150 گرم
  • سیر له شده 1/4 پیمانه
  • رب گوجه فرنگی 2 قاشق سوپ خوری
  • پیاز خرد شده 3 قاشق سوپ خوری
  •  نمک 1 و 1/2 قاشق سوپ خوری
  • پودر زیره سبز 2 قاشق سوپ خوری
  • فلفل دلمه ای سبز خرد شده 1 عدد
  • روغن به مقدار لازم

ذرت تامالس مکزیکی

طرز تهیه ذرت تامالس خوش طعم و متفاوت

ابتدا برای تهیه ذرت تامالس باید پیاز ها را پوست گرفته و به صورت نگینی خرد کنید. سپس پیاز را در تابه ای مناسب با مقداری روغن تفت دهید. در ادامه سیر له شده را هم به تابه اضافه کنید و تفت دهید. پس از اینکه پیاز سبک و طلایی رنگ شد فیله گوشت را هم به تابه اضافه دهید.

طرز تهیه ذرت تامالس با روش اصلی

فیله گوشت را تا حدی که تغییر رنگ دهد تفت دهید. حالا مقداری نمک و فلفل سیاه را به همراه رب گوجه فرنگی و فلفل دلمه خرد شده به فیله گوشت اضافه کنید و در حد مخلوط شدن هم بزنید. سپس درب تابه را بگذارید و به سراغ بلال بروید. برای این منظور پوست بلال ها را جدا نمایید و کنار بگذارید.

تمام دانه های ذرت را جدا کنید و در مخلوط کن بریزید تا به خوبی له شوند. در ادامه باید پوره ذرت به دست آمده را به مواد گوشتی بی افزایید و به خوبی هم بزنید تا مخلوط شوند. حالا باید برگ های ذرت را باز کنید و بر روی هر برگ، برگی دیر بر خلاف جهت دیگری قرار دهید.

ذرت تامالس مختص کوبا با روش اصلی

حالا مقداری از مواد گوشتی را درون پوست ذرت بریزید و آن را ببندید. برای محکم تر شدن و باز نشدن پوست ذرت می توان از نخ آشپزی استفاده کرد. ذرت های تامالس را درون آب جوش به مدت 20 دقیقه قرار دهید تا پخته شوند. پس از گذشت 20 دقیقه این ها را خارج و آبکش کنید. سپس در ظرف مورد نظر به همراه سس مورد علاقه سرو کنید. نوش جان.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان