بهبود شرایط ساخت ساز در جزیره در دستور کار شرکت عمران و خدمات کیش

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش با هدف رفع موانع و تسهیل شرایط فعالیت سرمایه گذاران بخش خصوصی از ۲۰ مجموعه در حال ساخت بازدید کرد.

بهبود شرایط ساخت ساز در جزیره در دستور کار شرکت عمران و خدمات کیش

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از کیش، محمد مهدی احمدی سرپرست این شرکت به همراه حمیدرضا طبی مسرور معاون شهرسازی و معماری با حضور در 20 مجموعه در حال ساخت بخش خصوصی از نزدیک برخی مشکلات طرح ها در حوزه شهرسازی را بررسی کرد.
محمد مهدی احمدی در این بازدید چند ساعته از مجموعه های مسکونی ستاره جنوب، شهرآفتاب، آتلانتیس، یاسین کیش، نظام مهندسی شیراز، مدرن دولت، نارگون، کیش رویای زندگی، دامون 1 و 2 ، سی سو و مجتمع های تجاری کیش مال ، رما ، پردیس 3، ونوس، محیا مال، سارینا 2، هتل های طلایی و آنا و مجموعه چند منظوره پدیده کیش بازدید و مسائل مرتبط با هر طرح در حوزه شهرسازی بررسی شد.
لازم به ذکراست شرایط اقلیمی، عدم اخذ به موقع مجوزهای پایداری قراردادهای واگذاری زمین، درخواست های خارج از ضوابط شهرسازی از جمله تراکم، ارتفاع و تغییر کاربری، مشکلات سرمایه گذاری و عدم ارائه به موقع مستندات فنی پروژه ها به معاونت شهرسازی از جمله دلایل طولانی شدن دوره ساخت مجموعه های تجاری، مسکونی و گردشگری است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان