۴۰ میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد آسفالت می‌شود

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: با تخصیص اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومانی صورت گرفته، امسال ۴۰ میلیون مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت می‌شود.

40 میلیون مترمربع از معابر شهر مشهد آسفالت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، مجید نژادحسین در گفتگویی با بیان اینکه بهسازی و ارتقای کیفیت زندگی شهری، از مهمترین رویکردها و سیاست‌های شورای ششم بوده، اظهارکرد: در همین راستا، نهضت آسفالت با اعتباری بالغ بر 650 میلیارد تومان برای سال 1403 پیش بینی شده است.

وی گفت: در حال حاضر پروژه های مختلفی در سطح شهر در دست اقدام است که موضوع آسفالت به عنوان یکی از اولویت‌ها با سرعت خوبی درحال اجراست.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه در سطح شهر حدود 45 میلیون مترمربع معبر آسفالت شده داریم، افزود: براساس هدفگذاری صورت گرفته، امسال 4 میلیون مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت خواهد شد و با این رویکرد، معابر سطح شهر در یک بازه 10 تا 15 ساله که عمر مفید آسفالت هم هست، روکش خواهد شد.

نژادحسین تصریح کرد: براساس گزارش اعلام شده از سوی شهرداری، روزانه 20 هزار مترمربع از معابر سطح شهر تا پایان سال به صورت متوسط آسفالت می‌شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان