شرط بذرپاش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ /محسن رضایی نامزد نمی شود /رایزنی شریان با سعید محمد /سعید جلیلی فعلا زیر ذره بین است

رئیس ستاد انتخابات شریان گفت: محسن رضایی قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم.

شرط بذرپاش برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 1403 /محسن رضایی نامزد نمی شود /رایزنی شریان با سعید محمد /سعید جلیلی فعلا زیر ذره بین است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میثم نادی رئیس ستاد انتخابات شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی (شریان)، درباره فعالیت‌های انتخاباتی این جبهه گفت: از اتفاقی که برای رئیس‌جمهور محبوبمان افتاد متاسف و متاثر هستیم و ناگزیر به انتخابات زودهنگام هستیم، چون همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند نباید در کارها اختلال ایجاد شود لذا جمهوری اسلامی و ریشه‌های مقاوم انقلاب اسلامی باید با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهد و حتی در برابر طوفان‌های عظیم‌تر از این دچار سستی نشود و بتواند به مسیر خود ادامه دهد.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: جبهه شریان به‌عنوان یک جریان مردمی و مجموعه‌ای متشکل از جوانان و مجربان است و کنش آنها در انتخابات مجلس با اقبال مردمی مواجه شد لذا شریان نسبت به انتخابات ریاست جمهوری بی‌تفاوت نیست و حتما به صورت محکم وارد فضای انتخابات خواهد شد.

عضو هیئت موسس جبهه شریان بیان کرد: در یکی دو روز گذشته پس از جلسات طولانی که اعضای شورای مرکزی شریان داشتند ستاد انتخابات شریان تشکیل شد و با دو دستورالعمل کار را شروع کردیم.

وی ادامه داد: موضوع اول پیگیری، ترویج و تبلیغ گفتمان تحول در حکمرانی است و موضوع دوم تحول در حکمرانی با رویکرد مشارکت مردمی است و با رویکرد اتمام کار نیمه‌تمام آیت‌الله رئیسی وارد عرصه انتخابات خواهیم شد و نامزدهای مختلف را مورد بررسی قرار دادیم و همچنان در حال بررسی نامزدهای محتملی که می‌توانند در این گفتمان تعریف شوند، هستیم.

نادی تصریح کرد: هنوز به گزینه نهایی نرسیدیم اگرچه تقریبا به ساعات و روزهای پایانی انتخاب در مجموعه شریان نزدیک می‌شویم، اما به نظر می‌رسد که برآیند کلی به یکی از یاران وفادار و همراهان آقای رئیسی متمایل خواهد شد که در دولت هم ایفای نقش کرده است.

رئیس ستاد انتخابات جبهه شریان گفت: جلسات مفصلی را با نامزدهای مختلف داشتیم البته آقای محسن رضایی گفت قطعا وارد عرصه انتخابات نمی‌شود، اما از گزینه نهایی جبهه انقلاب حمایت می‌کند و ما تلاش می‌کنیم به آن نقطه اجماع برسیم.

عضو هیئت موسس جبهه شریان بیان کرد: آقای بذرپاش تاکیدش بر این است که در انتخابات به صورت شخصی ورود نکند و معتقد است اگر اجماع و دعوتی از طرف مردم، گروه‌های مختلف مرجع و نخبگان صورت بگیرد و مطالبه‌ای مطرح شود ورود به انتخابات را بررسی می‌کند و ما منتظریم تا وی فضا و شرایط را ببیند.

وی اظهار کرد: آقای سعید جلیلی از خوبان جبهه انقلاب است و گفتمان خوبی دارد و از افراد مورد اعتماد است البته در مورد وی در حال بررسی هستیم و هنوز به نتیجه نهایی نرسیدیم البته برای ما عملکرد اجرایی افراد هم جزو شاخص‌هاست یعنی افراد علاوه بر پاکدستی، صداقت و ساده‌زیستی باید کارنامه اجرایی خوبی داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه شریان گفت: با آقای سعید محمد جلسه داشتیم و مذاکره کردیم بالاخره باید دید جمیع شرایط به چه سمتی سوق پیدا می‌کند، چون ما باید در جبهه انقلاب به یک نقطه مشترک برسیم لذا با تمام دوستانی که ذیل جبهه انقلاب تعریف می‌شوند صحبت کردیم و با اصولگرایان رقابت جدی خواهیم داشت.

نادی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم خروجی نهایی به سمت یک نامزد مورد اجماع بدنه جبهه انقلاب باشد البته اگر اجماع حاصل نشود جبهه شریان به‌عنوان یک تشکیلات مردمی که از آن توقع کنش در انتخابات وجود دارد حتما فعالیت جدی خود را انجام می‌دهد، اما امیدواریم مذاکرات به یک خروجی مشترک برسد.

وی اظهار کرد: فکر می‌کنم ظرف یکی دو روز آینده به نقطه نهایی برای معرفی نامزد مورد حمایت می‌رسیم و به‌طور رسمی آن را اعلام می‌کنیم.

27218

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان