آغاز خرید تضمینی گندم در استان سمنان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از آغاز خرید تضمینی گندم از غرب این استان شهرستان گرمسار خبر داد .

آغاز خرید تضمینی گندم در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی با بیان اینکه برآورد خرید به میزان 85 هزار تن گندم در استان سمنان پیش بینی می شود افزود : برداشت گندم مانند سال های گذشته از شهرستان گرمسار در غرب استان آغاز و در مرحله آخر در شرق استان شهرستان کالپوش خاتمه می یابد.

تحصیلی افزود : این اداره کل جهت تحویل در امر خرید گندم کشاورزان تمام تلاش خود را برای حمایت از گندمکاران محترم به کار بسته است ، از این رو 32 مرکز خرید تضمینی گندم در سطح هشت شهرستان استان مستقر شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از تجهیز همه این مراکز خرید تضمینی به زیرساخت‌های لازم خبر داد وافزود: 64 نفر به‌عنوان عاملین تشخیص و ذی‌حساب به این 32 مرکز معرفی شدند که فرآیند خرید و پرداخت بهای گندم به کشاورزان به‌موقع انجام شود.

تحصیلی ضمن تاکید بر افتتاح حساب کشاورزان نزد بانک کشاورزی و ثبت و بروزرسانی اطلاعات ایشان در سامانه پهنه بندی جهاد کشاورزی ، از آنان خواست در هنگام تحویل محموله خود به مراکز خرید تضمینی کارت ملی و شماره حساب خود رانیز به همراه داشته باشند .

همچنین مدیرکل غله استان بیان کرد: قیمت پایه گندم معمولی به ازای 4 درصد افت مفید و 1 درصد افت غیر مفید 175 هزار ریال تعییین گردیده است.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان