هر کس من را اخراج کرده باید توضیح دهد!

سرمربی بارسلونا از نحوه اخراجش از سمت سرمربیگری این تیم ابراز ناراحتی کرد.

هر کس من را اخراج کرده باید توضیح دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژاوی هرناندس که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته پایانی لالیگای اسپانیا موفق شدند با نتیجه 2 بر یک مقابل سویا به پیروزی برسند، پس از این بازی که آخرین حضورش روی نیمکت بارسلونا بود و حالا باید جایش را به هانسی فلیک بدهد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «DAZN» گفت: احساس می‌کنم هر کاری که در این دو سال و نیم انجام دادم، باعث زلزله شده است. من بارها مورد هدف قرار گرفتم و نتوانستم با آرامش کار کنم. فوتبال و زندگی فوتبالی همین است. این شرم‌آور است اما من فقط باید آن را بپذیرم.

به نقل از تسنیم وی افزود: فکر می‌کنم در شرایط سختی که در آن قرار داریم، کار به اندازه کافی ارزش‌گذاری نشده است. وقتی هدایت این تیم را برعهده گرفتم، بارسلونا در رده نهم جدول بود اما ما در همان سال به عنوان دومی لالیگا رسیدیم. ما امسال در سطح مدنظرمان نبودیم که این به خاطر فقدان چهار بازی کلیدی بود. فکر می‌کردم بتوانم به کارم در بارسا ادامه دهم اما نشد. من غمگینم اما وضعیت در حال حاضر همین است.

سرمربی بارسلونا تصریح کرد: من اصرار دارم هر کسی که تصمیم به اخراج من گرفته، باید دلایل آن را توضیح دهد. هر کسی که سرمربی بارسلونا می‌شود باید بداند که با توجه به وضعیت بد اقتصادی باشگاه چه شرایط سختی برای کار وجود دارد. کار برای مربی بعدی و دستیارانش اصلا آسان نخواهد بود.

ژاوی در پایان خاطرنشان کرد: ما در خیلی موارد ناکام بودیم اما خودمنتقد هم بودیم. به عنوان یک مربی، در سطح تاکتیکی باید خیلی پیشرفت کنم. این یک تجربه یادگیری و یک تجربه فراموش نشدنی برایم بود اما واضح است که ما این فصل ناموفق بودیم.

ژاوی که در سال 2021 هدایت بارسلونا را برعهده گرفت، فصل گذشته کاتالان‌ها را به قهرمانی در لالیگا و قهرمانی در سوپرجام اسپانیا رساند، اما تیم تحت‌هدایتش این فصل را بدون جام به پایان برد و در لالیگا به عنوان نایب‌قهرمانی رسید.

257 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان