جابه‌جایی کالا از مبادی قزوین ۱۵درصد افزایش یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اردیبهشت ماه امسال جابه‌جایی کالا از مبادی استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵.۱۴ درصد افزایش داشته است.

جابه‌جایی کالا از مبادی قزوین 15درصد افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ جواد حق‌لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: اردیبهشت ماه امسال یک میلیون و 101هزار و 403تن کالا از مبادی استان قزوین توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای جابه‌جا شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15.14 درصدافزایش داشته است.

حق‌لطفی ادامه داد: در این مدت 74 هزار و 881 برگ بارنامه حمل کالا در استان صادر شده که در مقایسه با اردیبهشت ماه سال گذشته 17.61 درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: خاک معدنی، میلگرد، انواع نوشابه، خاک کاشی، آهن‌آلات و مواد پاک‌کننده عمده کالاهای جابه‌جا شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان بوده است.

جواد حق‌لطفی در ادامه گفت: 109 شرکت حمل و نقل داخلی و یک شرکت بین المللی حمل و نقل کالا با 11 هزار و 829 دستگاه ناوگان و 13 هزار و 638 راننده دارای کارت هوشمند در حمل ونقل کالای استان سهیم هستند.

46

وی گفت: ناوگان وانت‌بار استان نیز با چهار هزار و 396 دستگاه دارای کارت هوشمند از ابتدای امسال تاکنون 291 تن کالا را به مقاصد مختلف حمل کرده که نسبت به تاریخ مشابه در سال گذشته هزار و 19 درصد رشد نشان می‌دهد.

به گفته حق‌لطفی میزان مواد معدنی حمل شده توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین نیز از ابتدای سال جاری تاکنون با رشدی 40.23 درصدی نسبت به سال گذشته 528.7 هزار تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: مردم می‌توانند شکایات و انتقادات خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را از طریق تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای به این اداره کل اطلاع دهند تا در سریع‌ترین زمان ممکن در کمیسیون‌های حمل و نقل رسیدگی شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان