دو ویژگی گلکسی S۲۵ سامسونگ لو رفت!

براساس اطلاعات فاش‌شده، گلکسی S۲۵ اولترا با تغییرات مهم در بخش دوربین از راه خواهد رسید.

دو ویژگی گلکسی S25 سامسونگ لو رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، انتظار می‌رود سامسونگ سری گلکسی S25 را در ژانویه‌ی سال 2025 (دی و بهمن 1403) رونمایی کند. درحالی‌که هنوز با زمان رونمایی فاصله داریم، اطلاعاتی در مورد مشخصات دوربین گلکسی S25 اولترا فاش شده است.

افشاگری خوش‌سابقه با انتشار پستی در ویبو ادعا کرد که گلکسی S25 اولترا، همچنان از ترکیب دوربین چهارگانه بهره خواهد برد و شاهد ارتقای دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری خواهد بود.

گلکسی S25 اولترا مانند گلکسی S24 اولترا دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو 50 مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی پنج برابری را حفظ خواهد کرد؛ با این تفاوت که دوربین فوق عریض و دوربین تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی اپتیکال سه برابری، هردو به حسگرهای 50 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد.

دو ویژگی مهم گلکسی S25 سامسونگ لو رفت!

سامسونگ از زمان عرضه‌ی گلکسی S21 اولترا به استفاده از دوربین تله‌فوتو با حسگر 10 مگاپیکسلی برای ارائه‌ی بزرگ‌نمایی سه برابری اپتیکال بسنده کرده است. دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا امکان استفاده از فناوری ترکیب پیکسل‌ها (Pixel Binning) را می‌دهد و کیفیت عکس‌های بزرگ‌نمایی‌شده و پرتره را در نور کم بهبود می‌بخشد.

استفاده از حسگری با وضوح بالا برای بزرگ‌نمایی هیبریدی مفید خواهد بود و کیفیت تصویر را بین سه تا پنج برابر بهبود می‌بخشد. دوربین تله‌فوتو با وضوح بالا، امکان عکاسی ماکرو با جزئیات چشمگیر را فراهم می‌کند.

سری اولترا گوشی سامسونگ همواره در فهرست بهترین گوشی های مناسب عکاسی قرار ‌گرفته‌اند و گلکسی S25 اولترا این راه را ادامه خواهد داد. باید منتظر ماند و دید که ارتقا در بخش دوربین چه تأثیری بر قیمت گوشی های سری گلکسی S25 خواهد گذاشت.

227227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان