مجلس ایران مقابل ارتش کانادا /واکنش نمایندگان به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی دولت کانادا

در جلسه علنی امروز طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا، اعلام وصول شد.

مجلس ایران مقابل ارتش کانادا /واکنش نمایندگان به تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران از سوی دولت کانادا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در جلسه علنی امروز (یکشنبه سوم تیرماه) قوه مقننه طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش و نیروهای مسلح و امنیتی وابسته به دولت کانادا از سوی عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

بنابر گزارش تسنیم، حمیدرضا حاجی بابائی نایب رئیس مجلس پس از اعلام وصول این طرح در این باره گفت: دولت کانادا که از حامیان سرسخت کودک کش صهیونیستی و هیچگونه ارزشی برای حقوق بشر قائل نیستند متاسفانه اخیرا سپاه پاسداران پر افتخار جمهوری اسلامی را که برای مبارزه با تروریست در منطقه صدها شهید تقدیم جهان، اسلام و حقیقت کرده است را تروریست اعلام کرد.

نایب رئیس مجلس بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در طرحی که با قید فوریت پیگیری خواهد شد این اقدام نابخردانه دولت کانادا را در رابطه با این اقدام ناشایست آنها با قدرت محکوم می‌کنند و طرحی را تصویب می‌کنند که ارتش دولت کانادا تروریست اعلام شود تا از این به بعد هیچ کشوری به خود اجازه ندهد در مورد نیروهای مسلح پرافتخار ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماد مردمی و حق طلبانه و نماد شهادت طلبی برای حقیقت است را این چنین مورد هجمه قرار دهد. ان شاءالله نمایندگان ما پرقدرت این حرکت را محکوم می‌کنند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان