چرا سید احمد خمینی به هاشمی رفسنجانی رای داد؟

اینجانب به حضرت آقای هاشمی رفسنجانی رای می‌دهم، چراکه ایشان فردی مجتهد، مفسر، سیاستمدار، انقلابی، با تجربه‌ی وسیع و یار مورد علاقه‌ی امام، پرکار، مدیر و مدبر و متکی به نفس است که از هیاهو و جنجال‌های رایج پرهیز دارند و برای خوش‌آمد دیگران منافع میهن اسلامی و ملت را زیر پا نخواهد گذاشت.

چرا سید احمد خمینی به هاشمی رفسنجانی رای داد؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عصر روز پنج‌شنبه 13 خرداد 1372 در هنگامه‌ی رقابت‌های ششمین دور انتخابات ریاست‌جمهوری، مرحوم سید احمد خمینی در جمع فرماندهان، مسئولان و پرسنل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی (که به مناسبت فرارسیدن سال‌روز رحلت بنیان‌گذار انقلاب به حرم ایشان رفته بودند) به سخنرانی پرداخت و ضمن آن هاشمی رفسنجانی را در میان کاندیدهای موجود اصلح خواند. در ادامه همین بخش از سخنان ایشان را به نقل از (اطلاعات، یک‌شنبه 16 خرداد 72) می‌خوانید:

شرکت وسیع و پرشور مردم در انتخابات، شرکت در تحکیم پایه‌های انقلاب، مواضع امام و رهبر معظم انقلاب و ارزش‌های متعالی اسلامی است. مردم قهرمان ما این بار نیز در امر انتخابات ریاست‌جمهوری به مسئولیت‌های اسلامی، انقلابی خود عمل خواهند کرد زیرا بر اساس وصیت امام بر همه‌ی افراد واجد شرایط جامعه واجب است که در سرنوشت خویش دخالت فعال داشته باشند.

... همان‌طور که قبلا گفته‌ام، اینجانب به حضرت آقای هاشمی رفسنجانی رای می‌دهم، چراکه ایشان فردی مجتهد، مفسر، سیاستمدار، انقلابی، با تجربه‌ی وسیع و یار مورد علاقه‌ی امام، پرکار، مدیر و مدبر و متکی به نفس است که از هیاهو و جنجال‌های رایج پرهیز دارند و برای خوش‌آمد دیگران منافع میهن اسلامی و ملت را زیر پا نخواهد گذاشت.

رئیس‌جمهور محبوب آقای هاشمی از اولین کسانی بود که به امام پیوست و کارهای امام را انجام می‌داد. در آن زمان آقای هاشمی از معدود کسانی بود که خودش را دربست در اختیار امام گذاشته بود.

در نجف که بودیم امید همه‌ی ما به آقای هاشمی بود. وقتی شنیدیم ایشان را زندانی کرده‌اند، نمی‌دانید چه حالی پیدا کردیم. در نجف خیلی کم بودند کسانی که بتوانند خلأ ایشان را پر کنند و باز می‌خوانیم که در مرحله‌ی آخر ایشان 7 سال یعنی درست تا زمان پیروزی انقلاب در زندان بودند.

شما می‌دانید که سخت‌ترین مرحله‌ی انقلاب، مرحله‌ی جنگ تحمیلی بود که ایشان فرماندهی جنگ را 8 سال به عهده گرفت. کارهای سخت مجلس را انجام داد، سیاست خارجی را اداره کرد و از نزدیک با امام رابطه داشت و انصافا از جان مایه می‌گذاشت.

چرا سید احمد خمینی به هاشمی رفسنجانی رای داد؟

امروز مردم بدانند رادیوهای بیگانه تبلیغات سوء علیه آقای هاشمی می‌کنند. مردم ما آقای هاشمی را می‌شناسند و هرگز تحت هیچ جوی قرار نمی‌گیرند.

آقای هاشمی فرزند شجاع امام است که بی‌اعتنا به تایید و تکذیب‌های رسانه‌های بیگانه به رسالت اسلامی و انقلابی خود عمل می‌کند. او تحت تاثیر جوهای مختلف قرار نمی‌گیرد و کاملا با رهبری انقلاب هماهنگ است.

من به آقای هاشمی رای می‌دهم، شما هم رای بدهید. و امیدوارم مردم دلیر ایران با آرای بالای خود به آقای هاشمی رفسنجانی، ایشان را در رسیدن به آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام یاری دهند.

25957

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان