اعلام آخرین وضعیت بستری شدگان بیمارستان قائم رشت

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه خبر داد.

اعلام آخرین وضعیت بستری شدگان بیمارستان قائم رشت

به گزارش خبرآنلاین ،محمدتقی آشوبی، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه خبر داد و با اشاره به جزئیات سانحه بیمارستان قائم (عج) رشت، اظهار کرد: 127 بیمار در همان ساعات اولیه بدون فوت وقت با تیمی که در EOC و همچنین به‌صورت میدانی با حضور بنده و تیم عملیاتی ما اعم از اورژانس و هلال‌احمر رقم خورد، به بیمارستان‌های رشت و حومه منتقل شدند.

شفا آنلاین در خبری نوشت:وی با اشاره به وضعیت بیماران منتقل‌شده از بیمارستان قائم به بیمارستان‌های رشت و حومه، افزود: در حال حاضر 85 نفر با حال عمومی خوب مرخص شده و 42 نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، «هم‌اینک 9 بیمار در بیمارستان حشمت، 10 بیمار در رازی، 8 بیمار در پارس، 4 بیمار در پورسینا، 3 بیمار در گلسار، 2 بیمار در آریا، 4 بیمار در 17 شهریور، یک بیمار در رسول اکرم (ص) و یک بیمار هم در بیمارستان ولایت ما بستری هستند».

آشوبی با بیان اینکه «9 مورد مادر باردار برای زایمان در بیمارستان قائم در همان شب حادثه بستری بودند»، افزود: همه مادران باردار با حال عمومی خوب مرخص شدند.

وی با بیان اینکه «در حال حاضر 11 بیمار در ICU و CCU بستری هستند»، خاطرنشان کرد: متاسفانه چهار تن از بیماران حال وخیمی دارند.

233217

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان