واکنش روسیه به حمله اوکراین به سواستوپل

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز به حمله اوکراین به «سواستوپل» واکنش نشان داد و اعلام کرد: نیروهای مسلح اوکراین عامدانه مکان های پرتردد را برای گلوله باران انتخاب می کنند.

واکنش روسیه به حمله اوکراین به سواستوپل

به گزارش خبرآنلاین، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای درباره حمله کی یف به سواستوپل اعلام کرد: حمله اوکراین به سواستوپل را جنایتی دینی و آیینی می دانیم؛ تصادفی در روز عید پنجاهه، این روز برای این حمله تصادفی انتخاب نشده است.

در بیانیه صادره از سوی سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: نیروهای مسلح اوکراین عامدانه مکان های پرتردد را برای گلوله باران انتخاب می کنند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، بیانیه مذکور در ادامه اضافه می کند: منتظر پاسخ سازمان های بین المللی نسبت به مرگ غیرنظامیان در سواستوپل خواهیم بود، اما این سازمان ها تحت تاثیر رویکردهای مغرضانه غرب هستند.

بر اساس اعلام خبرگزاری اسپوتنیک، کمیته تحقیقات روسیه پس از حمله نیروهای مسلح اوکراین به سواستوپل پرونده جنایی را تحت عنوان «حمله تروریستی» باز کرد.

دستیار وزیر بهداشت روسیه در ارتباط با این حمله اوکراین خبر داد: در پی گلوله باران امروز سواستوپل توسط اوکراین، 124 نفر از جمله 27 کودک زخمی شده اند.

الکسی کوزنتسوف، دستیار وزیر بهداشت روسیه گفت: در پی گلوله باران سواستوپل توسط اوکراین، 124 نفر از جمله 27 کودک با درجات مختلف زخمی شدند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان