قاضی زاده هاشمی: نباید شهدای ملی و قهرمان را صرف انتخابات کنیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

قاضی زاده هاشمی: نباید شهدای ملی و قهرمان را صرف انتخابات کنیم

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک نشست خبری گفت: نباید شهدای ملی و قهرمان را صرف انتخابات کنیم.

بنا بر روایت ایرنا، او افزود: شهید سلیمانی و رئیسی نماد و شاخص هستند؛ شهید رئیسی نماد دولتمرد پاک، مردمی و کارآمد است و هرکسی دولت خود را تشکیل می‌دهد اما ممکن است بگوید نوع مدیریت من شبیه فلان شخصیت است تا مردم مقایسه کنند.

وی ادامه داد: دو سبک مدیریت در کشور وجود دارد. وقتی می گوییم دوستان اعلام کنند که ادامه کدام دولت هستند برای این است که رویافروشی نکنند و طوری صحبت نکنند که تاریخ از امروز شروع می‌شود. یک سبک مدیریتی تکنوکراتی با تکیه بر نظام ادارای و نشستن پشت میزها و تصمیم گیری پشت درهای بسته تحت عنوان نخبگی است و نگاه به بیرون و ارتباطات بین المللی دارد و یک رویکرد به مردم نگاه دارد و کف میدان است و در کنار مردم در حال دویدن است. از مسائل خرد مردم عبور نمی‌کند و مردم را ظرفیت می‌داند. یک سبک مدیریت 30 سال و سبک دیگر 11 سال سر کار بوده است. این دو نوع سبک مدیریت قابل مقایسه است و هرکسی می‌آید باید بگوید کدام سبک را دنبال می‌کند.

قاضی زاده هاشمی ابراز امیدواری کرد فرصتی برای مردم فراهم شود تا بهترین انتخاب را داشته باشند و دعوت می‌کنم بدون هیاهوها و دو قطبی‌سازی‌ها مسائل را حل کنیم.

2929

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان