بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه ای تصریح کرد: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد.

بولتون: ترامپ دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، وبگاه کنگره آمریکا (هیل) اعلام کرد که «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی این کشور در گفتگو با سی‌ان‌ان تصریح کرد که دونالد ترامپ 45 مین رئیس جمهور آمریکا تفاوت میان بین درست و غلط را تشخیص نمی‌دهد.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در این خصوص گفت: ببین، ترامپ نمی‌تواند تفاوت دست راست و چپش را تشخیص نمی‌دهد. مساله این نیست که او زیاد دروغ می‌گوید، زیرا برای دروغ گفتن باید این کار را آگاهانه انجام دهد؛ او صرفاً نمی‌تواند فرق بین دست راست و چپش را تشخیص دهد.

اظهارات بولتون در واکنش به کنفرانس مطبوعاتی پنجشنبه ترامپ رسانه‌ای شده است.

این جلسه بیش از یک ساعت به طول انجامید و طی آن ترامپ به سوالات مطبوعات در مورد معاون رئیس جمهور کنونی آمریکا یعنی کامالا هریس و انتخابات و همچنین استراتژی و سیاست‌ها پاسخ داد.

ترامپ در مقطعی مدعی شد که اعضای تیمش خواستار زندانی شدن هیلاری کلینتون بودند و گفت که او هرگز چنین چیزی را برای بانوی اول سابق نمی‌خواست.

دونالد ترامپ تأکید کرده بود: من از او بسیار محافظت می‌کردم. من فکر می‌کنم طرفدارانم این موضوع را فهمیده بودند. آنها می‌گفتند او را زندانی کن. او را زندانی کن. و من می‌گفتم فقط آرام باشید؛ آرام.

گفته‌ها و ادعاهای وی در حالی مطرح شده است که ترامپ بارها در جریان کارزار انتخاباتی خود در سال 2016، طرفداران خود را هنگام سردادن شعار او (هیلاری کلینتون) را زندانی کن، آنها را تشویق کرده بود.

ترامپ همچنین در کنفرانس خبری اش گفته بود که معرفی هریس به عنوان نامزد دموکرات‌ها پس از کناره گیری جو بایدن، بدون شرکت در رقابت‌های مقدماتی انتخاباتی، غیرقانونی است؛ این در حالیست که بولتون با اشاره به این سخنان ترامپ گفت: این نشانه دیگری از این است که ترامپ چقدر کم از تاریخ آمریکا می‌داند.

310310

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر