روسیه: پاسخ سخت ما به حملات اخیر اوکراین زیاد طول نمی‌کشد

ماریا زاخارووا در مورد حمله موشکی اوکراین به منطقه «کورسک» و حملات پهپادی به مناطق دیگر روسیه گفت: این «اقدامات تروریستی وحشیانه» که با هدف تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی، کشتار و ارعاب غیرنظامیان انجام شده را به شدت محکوم می‌کنیم.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: «پاسخ سخت» مسکو به حملات اخیر نیروهای مسلح اوکراین به خاک روسیه، زیاد طول نخواهد کشید.
 
به گزارش ایرنا، ماریا زاخارووا در مورد حمله موشکی اوکراین به منطقه «کورسک» و حملات پهپادی به مناطق دیگر روسیه گفت: این «اقدامات تروریستی وحشیانه» که با هدف تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی، کشتار و ارعاب غیرنظامیان انجام شده را به شدت محکوم می‌کنیم.
 
این دیپلمات روس با تاکید بر اینکه «پاسخ سخت روسیه» به حمله اوکراین به خاک این کشور زمان زیادی نخواهد برد، افزود: شکی نداریم «سازمان‌دهندگان و عاملان این جنایات» از جمله متولیان خارجی آنها، در برابر این اقدامات پاسخگو خواهند بود.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد: واضح است که حملات موشکی و پهپادی اوکراین به مناطق روسیه، «ماهیت تروریستی» دارند.
 
زاخارووا ادامه داد: بار دیگر از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که «حملات تروریستی شبه‌نظامیان اوکراینی» را محکوم کنند. اگرچه مطمئن هستیم که این پاسخ، سکوت شرم‌آور نهادهای مربوطه خواهد بود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر